کد خبر : 1806671 | 05 بهمن 1400 ساعت 18:49 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

نوزده هفته باید برای سایپا لباس رزم بپوشیم؛

طهماسبی: ما وارث پیراهن علی دایی‌ها هستیم

دروازه‌بان با تجربه سایپا نیز همچون حسین ماهینی اعتقاد دارد بی تجربگی و عدم تمرکز ‌بازیکنان این تیم، دلیل اصلی دور شدن نارنجی‌پوشان از موفقیت بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی حسین ماهینی مدافع با تجربه سایپا در مصاحبه‌ای عملکرد برخی بازیکنان تیم را دلیل نتایج ضعیف سایپا عنوان کرده بود و در این مورد اینطور موضع گیری کرده است:« بعضی از بازیکنان سایپا باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند!.» 


در همین زمینه مهرداد طهماسبی گلر و دیگر بازیکن با تجربه سایپا با تایید صحبت های همبازی خود در گفت‌وگویی با "ورزش سه" اینطور واکنش نشان داد:« حق با حسین ماهینی است. بی تجربگی و عدم تمرکز برخی بازیکنان، تیم سایپا را از جایگاه حقیقی خود در جدول رقابت های لیگ دسته اول دور کرده است.»

 

 

 

1685675

 


وی ادامه داد: «منِ مهرداد طهماسبی هم اشتباهاتی داشته ام و روی صحبتم با یک یا چند بازیکن خاص نیست. به عنوان یک دروازه بان شرایط متفاوتی را در لیگ برتر و لیگ دسته اول تجربه کرده ام و خوب می دانم چه می گویم. سایپا در فوتبال ایران اسم کوچکی نیست. حمید علیدوستی ها، علی دایی ها، ابراهیم صادقی ها، کریم انصاری فردها، علی قلی زادها و ... در این تیم توپ زده اند. ما بازیکنان فعلی سایپا وارث پیراهن این بزرگان هستیم و باید قدر آن را بیشتر بدانیم.»


طهماسبی ضمن اشاره به تاثیر حضور امید روانخواه به عنوان سرمربی جدید سایپا، یادآور می شود: « من فصل گذشته در تیم بادران هم شاگرد آقای روانخواه بودم و می دانم چقدر عاشق کارش است. او فوتبال مالکانه را می پسندد و بازی های اخیر سایپا تحسین همگان را بر انگیخته است. بعد از همین بازی با آرمان گهر نیز یکی از بازیکنان حریف به ما گفت که هیچ تیمی در سیرجان این قدر آرمان گهر را اذیت نکرده بود و سایپا تیمی است که با فوتبال مالکانه می توانست برنده بازی شود. متاسفانه سهل انگاری و بی دقتی خودمان باعث شده در بازی هایی که کاملا سرتر از حریف بودیم با تساوی یا دست خالی زمین را ترک کنیم.»


طهماسبی همچنین افزود: « خودم به عنوان یکی از بازیکنان با تجربه تیم شرمنده امید روانخواه و مربیان سایپا هستم. آقا امید برخلاف خیلی ها عادت ندارد باخت را گردن شاگردانش بیندازد یا اینکه بهانه بیاورد. همواره مسئولیت را خودش می پذیرد و رفتار اخلاق مدارانه ای در رختکن دارد که این بیشتر ما را آزار می دهد یا شرمنده می کند. امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات با تمرکز و دقت بیشتر زحمات کادرفنی را جبران کرده و مزد برتری محسوس خود برابر رقیبان را بگیریم.»

 

 

1685674

 

 


دروازه بان با سابقه سایپا در ادامه اظهار داشت: « لیگ دسته اول گلادیاتور می خواهد. بازیکن جنگجو می خواهد و بازیکنان سایپا که باز تاکید می کنم شامل خودم هم می شود؛ باید ۱۹ هفته تا پایان این دوره از رقابت ها لباس رزم بپوشیم!»


دروازه بان سایپا در پایان خاطرنشان کرد: « مدیریت و کادرفنی باشگاه سایپا واقعا زحمت می کشند. این وضعیت را خود ما بازیکنان باید تغییر بدهیم و جایگاه سایپا را در جدول بالاتر ببریم.»

دیدگاه‌ها