کد خبر : 1806720 | 06 بهمن 1400 ساعت 00:59 | 57.5K بازدید | 58 دیدگاه

مدافع استقلال منتظر چشمک اسکوچیچ 

لبخند اولین بازی ملی به سیاوش؟ (عکس)

سیاوش یزدانی که فصل بسیار خوبی را در استقلال سپری کرده، در انتظار ثبت نخستین بازی ملی خود است.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیست و یکم برای سیاوش یزدانی به بهترین شکل ممکن پیش رفته است. مدافع استقلال یکی از بازیکنان برتر تیمش در این فصل بوده و عملکرد خوبی را در خط دفاعی آبی ها به نمایش گذاشته است. به نحوی که این تیم دارای بهترین خط دفاعی لیگ است و اکنون 2 مدافع از آنها در اردوی تیم ملی حضور دارند.

 

 

1685742

 

 

طی هفته های اخیر و در فضای مجازی، حرف و حدیث های زیادی پیرامون سیاوش یزدانی منتشر شده است. خیلی ها او را لایق حضور در ترکیب تیم ملی می دانند و عده ای نیز اعتقاد دارند با توجه به عملکرد خوب خط دفاعی تیم ملی و هماهنگی شجاع و کنعانی، نیازی به تغییر در این پست حساس و کلیدی نیست.

 

با این وجود، یزدانی بی توجه به تمامی مسائل مطرح شده مشغول انجام تمریناتش است تا بتواند رضایت و اعتماد دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کرده و در ترکیب تیم ملی به میدان برود. در واقع یزدانی منتظر یک اشاره از سمت سرمربی تیم ملی است تا این مسئله را ثابت کند که دست‌کمی از رقبای قدرتمندش در تیم ملی ندارد.

 

 

1685743

 

 

یزدانی طی هفته های گذشته درگیر حواشی مربوط به خدمت سربازی اش نیز بود ولی این اتفاقات نیز باعث کاهش سطح کیفی او نشده و این بازیکن همچون اردوهای گذشته در فهرست نفرات مدنظر اسکوچیچ قرار دارد.

 

باید دید در نهایت چه زمانی به مدافع تنومند و با کیفیت استقلال اعتماد خواهد شد و این بازیکن پس از 3 سال حضور در اردوهای مختلف تیم ملی، نخستین بازی ملی خود را به ثبت خواهد رساند.

 

1685741

دیدگاه‌ها