کد خبر : 1806732 | 06 بهمن 1400 ساعت 09:34 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

تهدید هواداران اینتر: دربی میلان را تحریم می‌کنیم!

هواداران متعصب اینتر هشدار دادند که در اعتراض به نحوه بلیت‌فروشی، تهدید کردند که این بازی را تحریم خواهند کرد.

تهدید هواداران اینتر: دربی میلان را تحریم می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم میلان و اینتر قرار است روز شنبه پنجم فوریه برگزار شود و محدودیت‌های جدید ویروس کرونا با حضور تنها پنج هزار نفر در ورزشگاه باعث شد که شرایط برای تیم‌ها بار دیگر دشوار شود.

این اتفاق و قوانین کاهش حضور هواداران حاضر در ورزشگاه که بار دیگر پس از شیوع سویه اومیکرون در کشورهای اروپایی به کار گرفته شده باعث ناراحتی و اعتراض هواداران اینتر شده است.

آنها شب گذشته بیانیه‌ای منتشر کرده و هشدار دادند که از این تصمیمات و نحوه توزیع بلیت‌ها بسیار ناامید و ناراحت و شوکه هستند.

هواداران متعصب این تیم اعلام کردند که در این مسابقه حاضر خواهند شد اما خبری از پرچم‌ها و بنرها و تشویق‌ها  و کارهای همیشگی آنها روی سکوها نخواهد بود و به نوعی تصمیم دارند اعتراض خود را به تصمیمات گرفته شده از سوی مقامات فوتبال و وزارت بهداشت ایتالیا به این شکل نشان دهند.

 

1685766

 

آنها همچنین تهدید کردند که خبری از حرکات موزون و شعارهای خاصی که در مقابل حرکات مشابه هواداران متعصب میلان انجام می‌دادند و یکی از نقاط عطف این دربی به حساب می‌آمد نخواهد بود.

این هواداران می‌گویند حتی قصد ندارند در جریان بازی نیز برای تشویق تیم و بازیکنان محبوبشان اقدام کنند، مگر این که بپه ماروتا، مدیر اینتر، در تصمیمات گرفته شده دخالت کرده و بلیت‌ها را بین هواداران متعصب و شناخته شده اینتر توزیع کند.

باید دید که آیا مدیران باشگاه اینتر حاضر به دخالت در این موضوع و تغییر شرایط به سود هواداران متعصب باشگاه خود هستند یا خیر.

دیدگاه‌ها