کد خبر : 1806767 | 06 بهمن 1400 ساعت 11:57 | 42.4K بازدید | 66 دیدگاه

با قرار گرفتن در قعر جدول تبدیل موقعیت به گل

فصل کابوس‌وار لیونل مسی همچنان ادامه دارد

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، از زمان پیوستن به این تیم هنوز نتوانسته به دوران اوجش برگردد.

فصل کابوس‌وار لیونل مسی همچنان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، مسی از زمان پیوستن به پی اس جی روزهای سختی را سپری کرده و نه تنها در امر گلزنی موفق نبوده، بلکه نتوانسته پاس گل‌های زیادی نیز ارسال کند و به نوعی روند همیشگی خود در خلق موقعیت برای هم تیمی‌هایش را تکرار کند. 

مدیران پی اس جی امیدوار بودند که حضور این بازیکن آرژانتینی در ترکیب این تیم در کنار ستاره‌هایی چون نیمار، کیلیان امباپه، آنخل دی‌ماریا و دیگر بازیکنان بزرگ حاضر در پارک دو پرنس باعث شود که آنها به یکی از قدرت‌های بلامنازع اروپا تبدیل شوند اما شرایط برای آنها به شکل دیگری پیش رفته است.

مسی تا به حال در 12 بازی که در لیگ فرانسه با پیراهن پی اس جی انجام داده تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده و این در حالی است که او 44 شوت به سمت دروازه داشته است.


1670002

 

همین آمار عجیب باعث شده که او در رده دوم از قعر جدول نرخ تبدیل موقعیت به گل در پنج لیگ معتبر اروپایی قرار بگیرد.

تنها بازیکنی که آماری بدتر از مسی را در این فصل به ثبت رسانده ژوائو کانسلو از منچسترسیتی است که دو شوت بیشتر از او زده و تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریف از روی 46 شوت شده است.

با این حال عملکرد مسی در لیگ قهرمانان این فصل به شکل قابل توجهی بهتر از عملکرد او در لیگ یک فرانسه بوده و موفق شده در پنج بازی‌ای که با پیراهن پی اس جی انجام داده، پنج گل به ثمر برساند.

 

1667948

 

این ملی‌پوش آرژانتینی همچنین موفق شده در لیگ داخلی فرانسه پنج پاس گل نیز برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کند تا آمار مشارکت او روی گل‌های زده مجموعا به شش گل برسد.

در همین حال، روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که مسی از سبک بازی پاری سن ژرمن تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو رضایت ندارد و معتقد است که نمی‌تواند بهترین کارآیی را در این سبک داشته باشد.

 

1671553

 

این بازیکن با وجود روزهای سختی که در طول یک سال اخیر در بارسا و پاری سن ژرمن تجربه کرده موفق شد جایزه توپ طلا را در مراسم فرانس فوتبال دریافت کند تا برای هفتمین بار به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شود.

مصدومیت این بازیکن و همچنین ابتلای او به کرونا در تعطیلات سال نوی میلادی در آرژانتین باعث شد که او چند هفته از میادین دور باشد و پی اس جی امیدوار است که مسی در آستانه دیدار حساس برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بار دیگر به شرایط ایداه‌آل برگردد.

دیدگاه‌ها