کد خبر : 1806814 | 06 بهمن 1400 ساعت 17:53 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

غیرمنتظره؛ توافق دیه‌گو کاستا با قعرنشین سری آ

در ایتالیا از توافق سالرنیتانا با دیه‌گو کاستا خبر داده‌اند.

غیرمنتظره؛ توافق دیه‌گو کاستا با قعرنشین سری آ

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کاستا پس از تنها 5 ماه حضور در تیم برزیلی با اتلتیکو مینیرو خداحافظی کرد و صحبت از انتقال رایگان احتمالی به آرسنال شده است.

کاستای برزیلی‌تبار تقریباً تمام دوران حرفه‌ای خود را در اروپا گذرانده بود، در آگوست 2021 به اتلتیکو مینیرو پیوست. او در بازی‌های دوستانه سال 2013 دو بار برای تیم ملی فوتبال برزیل بازی کرد قبل از اینکه مجوز تغییر ملیت و بازی برای اسپانیا را کسب کند.

 

 

1683811

 

 

هفته گذشته شایعاتی در مورد انتقال این ستاره جنجالی به آرسنال شنیده می‌شود و اینکه میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها نیز به کاستا چراغ سبز نشان داده ولی سپس همه چیز تکذیب شد. دو روز پیش برخی منابع از احتمال انتقال او به کورینتیانس برزیل نوشتند ولی شب گذشته رسانه‌های ایتالیایی از توافق او با سالرنیتانا باشگاه قعرنشین سری آ خبر دادند.

 

 

1633676

 

 

سالرنیتانا تحت مالکیت کلودیو لوتیوو مالک لاتزیو قرار داشت ولی با تغییر مالکیت در اول ژانویه 2022، توانست به حضور در سری آ در نیم فصل دوم ادامه دهد. گویا والتر ساباتینی مدیر ورزشی جدید باشگاه توانسته کاستا را متقاعد کند که به فوتبال ایتالیا بیاید.

کاستا می‌تواند در سالرنیتانا با فرانک ریبری هم تیمی شود و احتمال انتقال خاویر پاستوره نیز به این باشگاه بالاست. کاستا سابقه بازی در پرتغال، لالیگا و لیگ برتر را دارد و سری آ می‌تواند چالشی جدید برایش باشد.

دیدگاه‌ها