کد خبر : 1806827 | 06 بهمن 1400 ساعت 15:56 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

باید از دوز دوم واکسن حداقل دو هفته گذشته باشد؛

شریفی: با دستور رئیس جمهور حضور تماشاگر قطعی شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی از باز شدن سایت بلیت فروشی و اعلام پروتکل‎‌های بهداشتی جهت ورود به استادیوم در ساعات آتی خبر داد.

شریفی: با دستور رئیس جمهور حضور تماشاگر قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس  از صحبت‎‌های مجتبی خورشیدی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف با عراق که می‌تواند برتری در آن حکم به آسان ترین و سریع‌ترین صعود فوتبال ایران به ادوار جام جهانی را بدهد، حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال نیز دقایقی با خبرنگاران در رابطه با ابهامات پیرامون تیم ملی صحبت کرد.


او در شروع حرف‌هایش ضمن شوخی با خبرنگاران حاضر در کمپ تیم ملی و پایان پانزده دقیقه زمانی که برای آنها در نظر گرفته بودند، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: تیم ملی کشورمان همینطور که می بینید که در حال انجام یک تمرین پرنشاط است.  دوستان خبرنگار فرصت 15 دقیقه ای شما هم رو به اتمام است (باخنده). می رویم برای اینکه یک اتفاق خوب را رقم بزنیم.


شریفی در مورد حضور رئیس جمهور بیان کرد: ببینید در واقع من باید همینجا از رئیس جمهور ایران خیلی تشکر کنم. همدلی و همراهی ایشان با تیم ملی آقایان و زنان اتفاق خیلی مهمی بود که من هم از حضرت آیت الله رئیسی و هم مجموعه دولت تشکر می کنم که در این مدت کنار تیم ملی بودند. امیدوارم با برد عراق و قطعی شدن صعود به جام جهانی 2022 سریعترین و ارزان ترین صعود را جشن بگیریم و همه در این شادمانی شریک بشویم.


از سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه با حضور بانوان و چگونگی این اتفاق مهم پرسیدند که او بار دیگر با اشاره به مساعدت های رئیس جمهور اضافه کرد: بخشی از تشکر من از مقام عالی ریاست جمهوری به همین ماجرا برمی گردد که با دستور ویژه ایشان حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی هم قطعی شد. باز هم از ایشان تشکر می کنیم.


از شریفی در رابطه با تعداد حضور بانوان و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی برای صدور مجوز ورود آنها و همینطور سایر تماشاگران پرسیدند که او در واکنش به این سوال تاکید کرد  و گفت: اطلاع رسانی می کنیم. به واسطه شرایط کووید و امیکرون باید خیلی دقیق پیش برویم. اولین اولویت سلامتی و تندرستی دوستداران و علاقمندان به فوتبال است و باید به ما حق بدهید که در این مورد وسواس به خرج بدهیم.


سوال بعدی در مورد زمان باز شدن سایت بلیت فروشی بود و سخنگوی فدراسیون در واکنش به این سوال بیان کرد: همه چیز به صورت دقیق از طریق رسانه های فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.


سوال پایانی نیز در رابطه با الزامات مورد نیاز برای ثبت نام تماشاگران جهت تهیه بلیت بازی ایران و عراق بود و او به این سوال نیز با ابهام اینطور پاسخ داد و پاسخ جامع را به ساعات آتی موکول کرد: باید  از دوز دوم دو هفته گذشته باشد. این هم جزو پروتکل هایی است که به صورت دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها