کد خبر : 1806851 | 06 بهمن 1400 ساعت 18:08 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

نسل ما کیفیت و تفکر متفاوتی دارد

جهانبخش: می‌خواهیم قدم‌های بزرگی برداریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران شرایط فعلی تیم ملی را ایده آل ندانست اما معتقد است که آمادگی بازیکنان حاضر به قدری بالاست که بتوان فردا عراق را شکست داد.

جهانبخش: می‌خواهیم قدم‌های بزرگی برداریم

به گزارش ورزش سه، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل عراق در هفته هفتم مقدماتی جام جهانی 2022 گفت: خدا را شکر در مسیری که برای جام جهانی داشتیم همه چیز تا الان مثبت بوده است. می خواهیم که با همین روش کار را جلو ببریم.

 

او در مورد بازی فردا و شرایط تیم گفت: عراق همیشه یک حریف سنتی برای ما بوده است. می دانیم که قطعا بازی بسیار سختی خواهد بود. تیم شان تغییراتی داشته و فردا با تمام قوا خواهند آمد. از طرفی ما چند تا از بازیکنان را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم. چند تا از بچه ها خیلی دیر به ما اضافه شدند و مهدی طارمی هم هنوز به خاطر شرایط پروازی اضافه نشده است.

 

ملی پوش ایرانی فاینورد با ابراز امیدواری به پیروزی در بازی فردا گفت: شرایط ایده آل نیست ولی بچه های حاضر در اردو به قدری با کیفیت هستند و آمادگی خوبی دارند که آماده بازی فردا هستیم و با قدرت مسیرمان را ادامه می دهیم.

 

1685901

 

او در پایان تاکید کرد: در مورد صعود زودهنگام صحبت می شود ولی بازی فردا فوق العاده مهم و سخت است. به امید خدا بتوانیم که بازی فردا را با قدرت ببریم تا شرایط خوبی داشته باشیم و راه صعود را هموارتر کنیم. از طرفی هم با صعود به جام جهانی دل مردم را شاد کنیم و قدمی در راه پیشرفت فوتبال برداریم.

 

جهانبخش در ادامه با سوالی در مورد بازیکنان عراق و بشار رسن مواجه شد که پاسخش این گونه بود: ما همیشه بازی های حساسی مقابل عراق داشتیم. بازی با این تیم از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بازیکنان باکیفیتی دارند. آنها شاید به اندازه ما بازیکن در اروپا نداشته باشند ولی کار ما همیشه مقابل عراق سخت بوده ولی به تکنیک و کیفیت شان خیلی آشنا هستیم . بازی فردا هم قطعا همین طور خواهد بود. خود بشار هم چند سال در ایران بازی کرده و با فوتبال ایران آشنایی دارد. بازهم می گویم که بازی خیلی سخت داریم ولی آماده هستیم و در این مدت با بازی هایی که انجام دادیم نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. امیدوارم که با استفاده از امتیاز میزبانی برنده شویم و مسیر صعود را هموار کنیم.

 

کاپیتان تیم ملی در مورد برد و باخت های ایران مقابل عراق از جمله بازی هفت سال پیش مقابل این تیم در جام ملت ها و شکست تلخ در ضربات پنالتی که موجب حذف ایران از مسابقات شد، گفت: ما در تورنمنت های مختلف همیشه بازی های حساسی انجام دادیم. آن بازی یکی از دراماتیک ترین بازی هایمان بود. حق ایران برد و صعود به مرحله بعد بود ولی این اتفاق رخ نداد. حال هفت سال بعد در شرایطی متفاوت بازی می کنیم که پیروزی مقابل عراق می تواند قطعی شدن باعث صعود ما به جام جهانی شود. ما یک نسل جدید هستیم با شرایط و تفکر متفاوت که کیفیت خوبی دارد. تفاوت هایی میان دو تیم وجود دارد. ذهنیت ما و مسیری که داریم و خواسته بچه ها خیلی بزرگتر شده است. این نسل از فوتبال ما خواسته های خیلی بزرگی دارند و می خواهیم قدم های بزرگی برای فوتبال مان برداریم. یکی از این قدم ها پیروزی در بازی فردا و صعود به جام جهانی است.

دیدگاه‌ها