کد خبر : 1806945 | 08 بهمن 1400 ساعت 00:22 | 17.3K بازدید | 2 دیدگاه

شوچنکو همچنان پرطرفدار است؛ از جنوا به لهستان!

آندری شوچنکو، سرمربی سابق جنووا، پس از برکناری از این تیم قرار نیست مدت زیادی را دور از میادین سپری کند.

شوچنکو همچنان پرطرفدار است؛ از جنوا به لهستان!

به گزارش "ورزش سه"، شوچنکو پس از پایان دوران حضور در مستطیل سبز وارد حرفه مربیگری شده و به نظر می‌رسد در این عرصه نیز طرفداران بسیاری دارد.

او نوامبر سال گذشته میلادی جانشین داویده بالاردینی روی نیمکت جنووا شد تا اولین تجربه مربیگری در عرصه باشگاهی را تجربه کرده باشد.

با این حال شوا فقط دو ماه روی نیمکت این تیم دوام آورد و پس از کسب نتیجه ضعیف هفت شکست، سه تساوی و تنها یک پیروزی در رقابت‌های لیگ و جام حذفی ایتالیا از هدایت این تیم برکنار شد.

با این حال به نظر می‌رسد که کسب این نتایج ضعیف هم باعث نشده که این مربی 45 ساله طرفدارانش را در قاره اروپا از دست بدهد و او حالا در آستانه قبول هدایت تیم ملی لهستان است و قرار است یرزی دودک، دروازه‌بان سابق، را نیز به عنوان دستیارش در این تیم داشته باشد.

 

1661940

 

شوچنکو از سال 2016 تا 2021 هدایت اوکراین را برعهده داشت و در طول این مدت موفق شد 25 پیروزی، 13 تساوی و 14 شکست را در کارنامه خود روی نیمکت تیم ملی کشورش به ثبت برساند.

او این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 رساند اما در این مرحله با چهار گل برابر انگلیس شکست خورده و از صعود به دیدار فینال بازماند.

لهستان پس از این که پائولو سوزا تنها پس از 15 بازی و 11 ماه حضور روی نیمکت این تیم تصمیم به استعفا گرفت، به دنبال مربی جدیدی است که هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

دیدگاه‌ها