کد خبر : 1807005 | 08 بهمن 1400 ساعت 00:43 | 67.8K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت قریب‌الوقوع یاغی سابق بارسا به لالیگا

ایلایش موریبا که همین تابستان بارسا را به مقصد لایپزیش ترک کرد، چیزی تا پیوستن به والنسیا فاصله ندارد.

بازگشت قریب‌الوقوع یاغی سابق بارسا به لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد ایلایش موریبا با بارسا تنها یک سال باقیمانده بود و در ابتدای تابستان پیشنهاد تمدیدی دریافت کرد که بیشتر باعث خشم وی شد. پیشنهاد ارائه شده به ایلایش در حد بازیکنان تیم جوانان بارسلونا بود و او طبعا پیشنهاد را بلافاصله رد کرد.

 

 

1621220

 

 

ایلایش اجازه تمرین با تیم اول را هم پیدا نکرد تا بیش از پیش از بارسلونا ناامید شود. نام او در فهرست بازیکنان تیم اول و دوم بارسا نیز گنجانده نشده بود و سرانجام بعد از شایعات زیادی که در رابطه با آینده ایلایش موریبا وجود داشت، این بازیکن جوان با قراردادی به ارزش 16 میلیون یورو از بارسلونا به لایپزیش پیوست؛ مبلغی که با اضافه شدن پاداش می تواند به 22 میلیون یورو نیز برسد.

 

 

1639566

 

 

شرایط این بازیکن 19 ساله در لایپزیش خوب نیست و تنها دو بازی در بوندسلیگا و سه بازی هم در لیگ قهرمانان برای باشگاه آلمانی انجام داده است. وضعیتی که منجر به درخواست جدایی او در زمستان شد. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی او امروز صبح وارد والنسیا شده تا در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کند.

انتقال ایلایش قرضی و تا پایان فصل است و در قرارداد او بند خرید وجود ندارد. او دومین نیروی تقویتی والنسیا در زمستان پس از اِرای کومرت محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ها