کد خبر : 1807096 | 07 بهمن 1400 ساعت 21:31 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

فکری: مردم آمدند و این صعود زیباتر شد

سرمربی سابق استقلال امیدوار است تماشاگران هر چه سریع‌تر سکوهای خالی ورزشگاه‌ها را پر کنند.

فکری: مردم آمدند و این صعود زیباتر شد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایران موفق شد با شکست عراق صعود زودهنگامی به جام جهانی داشته باشد.‌ محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک این صعود عنوان کرد: به همه مردم ایران و کسانی که زحمت کشیدند، کادرفنی، بازیکنان، مسئولین و رسانه‌ها تبریک می‌گویم. در طول تاریخ اولین باری که این‌قدر زود صعود کردیم و این جای خوشحالی و افتخار دارد و امیدواریم روند این پیروزی‌ها همیشه ادامه داشته باشد.

 

او ه‌مچنین در خصوص بازی امروز تیم ملی ایران مقابل عراق بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بچه‌ها بازی خیلی خوبی ارائه دادند. در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و حتی تعداد گلمان را هم زیاد کنیم اما هم درخشش دروازه‌بان تیم عراق و هم تیر دروازه و کم دقتی باعث شد نتوانیم به گل برسیم اما خوشبختانه از اشتباه دفاع حریف و شانسی که به ما دادند خوب استفاده کردیم و به گل رسیدیم و توانستیم یک گل هم حفظ کنیم و به جام جهانی صعود کنیم. جای تبریک دارد مخصوصا به کادرفنی و بازیکنانی که با تمام وجود زحمت کشیدند. به آنها خسته نباشید می‌گویم و انشاالله همیشه سربلند و موفق باشند.

 

فکری با بیان این مساله که حضور تماشاگران در استادیوم به بازیکنان انرژی داده بود، گفت: در مجموع امیدواریم ویروس کرونا هر چه زودتر کاملا برطرف شود و از بابت حضور تماشاگران در استادیوم مشکلی نباشد. جای خوشحالی دارد، حضور تماشاگران انرژی خیلی خوبی به بازیکنانی که در زمین هستند؛ می‌دهند و حتی تصاویر تلویزیونی را هم زیباتر می‌کنند. حضور تماشاگران به بازیکنانی که در زمین هستند و مجموعه کادرفنی و همه انرژی می‌دهد و با شور و حالی که به‌وجود می‌آورند باعث می‌شود بازیکنان خیلی خوب بازی کنند و تا آخرین لحظه تلاش بکنند. بازی امروز هم بازی تیم ملی بود که حضور تماشاگران باعث دلگرمی بازیکنان شد و در مجموع بازیکنان هم تلاش کردند و باعث خوشحالی همه مردم ایران شدند. امیدواریم که هر چه زودتر این ویروس برطرف شود و ما استادیوم‌ها را پر از تماشاگر ببینیم.

 

پیشکسوت فوتبال ایران با تمجید از عملکرد دراگان اسکوچیچ اظهار کرد: صعود کردن از گروه در جام جهانی کار سختی است و تا به‌ حال چنین اتفاقی نیفتاده ولی تیم ایران بازیکنان بسیار خوب و توانمندی دارد که می‌توانند این اتفاق را رقم بزنند و کادرفنی هم نشان دادند که الان با توجه به نتایجی که به‌دست آوردند مثال‌زدنی هستند و شاید جزو گزینه‌های برتر مربی‌های دنیا باشند. شاید تیم ملی‌های کمی تا به‌ حال این‌طور نتیجه گرفتند باشند و آقای اسکوچیچ و کادرش به‌خوبی نشان دادند که توانمند هستند و می‌توانند تیم ملی را در جام جهانی هم هدایت کنند؛ امیدوار هستیم که مسئولین تیم ملی و فدراسیون با همین کادر به جام جهانی بروند و ذهن‌شان دنبال مربی دیگری نباشد و از الان با همین مربی‌ها برای جام جهانی برنامه ریزی کنند و زمان را از دست ندهند. با نتایج درخشانی که گرفتیم اگر از الان برنامه ریزی کنند می‌توانیم در جام جهانی هم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

مربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان که در بازی اخیر این تیم نتوانسته بود روی نیمکت بنشیند، در‌ پایان در این خصوص عنوان کرد: مشکل، صدور کارتم و ایفمارک بود که در بازی قبل نتوانستم روی نیمکت بنشینم ولی این مشکل مطمئنا حل می‌شود و با توجه به زمانی که هست هم به ایفمارک می‌رویم که تاییدیه بگیریم و هم کارت صادر می‌شود. انشاالله در بازی آینده روی نیمکت می‌نشینم و از فردا هم دور جدید تمرینات‌مان شروع می‌شود و به امید خدا با تلاش بچه‌ها، کادرفنی، مسئولین و حمایت‌های خوب هوادارانمان بتوانیم با انگیزه و پر انرژی در تمرینات حاضر شویم و خودمان را برای نیم فصل دوم آماده کنیم که بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

دیدگاه‌ها