کد خبر : 1807103 | 07 بهمن 1400 ساعت 21:54 | 15.6K بازدید | 2 دیدگاه

حضور زنان به سود کلیت فوتبال است

ربیعی: یک گل برای این نمایش خیلی کم بود

محمد ربیعی می‌گوید ایران نمایش بسیار خوبی مقابل عراق داشته و پیروزی با یک گل برای سبک بازی‌ای که ایران ارائه کرده کم بوده است.

ربیعی: یک گل برای این نمایش خیلی کم بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در مورد صعود ایران به جام جهانی گفت:من به تمام مردم صعود تیم ملی به جام جهانی را تبریک می‌گویم و خسته نباشید می‌گویم به تمام اعضای تیم ملی که زحمت کشیدند تا این اتفاق خوب و مهم رخ دهد. در 10دقیقه اول بازی یک مقدار عراق بازی را جلو شروع کرد و بعد از آن بازی به طور صحیح مدیریت شد ولی یک گل خیلی کم بود برای نوع فوتبالی که ایران ارائه داد. وینگرهای ما (قلی‌زاده و جهانبخش) جمع بازی می‌کردند و تلاش می‌کردند موقعیت‌هایی ایجاد کنند که دروازه‌بان عراق خوب توپ‌ها را گرفت. کاملا به بازی مسلط بودیم و پیروزی حق ما بود.

 

او در خصوص بازگشت طارمی به تیم ملی با گلزنی گفت: این اتفاقات گذشته است و هر سرمربی حق مدیریت تیمش را دارد و شاید در آن موقع خط خوردن او تصمیم درستی بود و بعد تفاهم لازم شکل گرفت. طارمی بازیکن بزرگی است و المان‌های بین المللی دارد و می‌تواند با یک موقعیت حساس کار را برای ایران تمام کند و خوشحالم که هم اسکوچیچ و هم طارمی توانستند منفعت‌شان را به تیم ملی برسانند. 

 

ربیعی ادامه داد: هرچقدر بازیکنان با مربی مدت بیشتری باشند قطعا درک بهتری از مربی پیدا می‌کنند. نتایج اسکوچیچ که بدون شکست است فوق العاده است و نتایج کنار عملکرد فنی خوب است. یکی‌ دو جا بود که خط دفاعی ما استقامت لازم را نداشت ولی حداقل هفت، هشت موقعیت خوب ایجاد شد و ما هم حمله در عمق و هم حمله از کنارین داشتیم و شاهد عملکرد خوب تهاجمی مقابل عراق بودیم. سه بازی باقی‌مانده بازی‌های تدارکاتی خوبی است. ما الان تیم ملی پرمهره‌ای با تلفیق جوانی و تجربه داریم و می‌تواند یک اتفاق خوب برای جام جهانی پیش رو باشد که انشاالله برای نخستین بار از گروه‌مان صعود کنیم.

 

او در مورد حضور بانوان در ورزشگاه گفت: یکی از اتفاقات خوب بود. فوتبال برای همه است و حضور بانوان هم در شور و اشتیاق خود جوان‌ها و اخلاق‌مداری بیشتر در ورزشگاه‌ها تاثیر گذار باشد. فوتبال ورزشی است که بحث جنسیتی ندارد و به‌عنوان یکی از پدیده‌های بزرگ اجتماعی است و در بین همه جذابیت دارد و حضور بانوان هم می‌تواند به جذابیت کشور خودمان کمک کند.

 

ربیعی در مورد مس رفسنجان و نتایج خوبش بیان کرد: نیم فصل دوم متفاوت است و امیدوارم به این روند ادامه دهیم و اینکه کیفیت ثابتی در لیگ داشته باشید عوامل زیادی را در بر می‌گیرد و فقط کادرفنی و بازیکنان نیست و امیدوارم باشگاه تمامی این موارد را مدیریت کند. فکر می‌کنم بتوانیم تیم را در همین سطح انگیزه نگه داریم.

دیدگاه‌ها