کد خبر : 1807217 | 08 بهمن 1400 ساعت 13:35 | 3.9K بازدید | 2 دیدگاه

پایان باز هفته سیزدهم لیگ برتر با دو بازی معوق؛

رکورد ویژه زنان فوتسال نفت آبادان در راه پلی‌آف

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران امروز با انجام سه مسابقه دنبال شد.

رکورد ویژه زنان فوتسال نفت آبادان در راه پلی‌آف

به گزارش "ورزش سه" حضور تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت کافا 2022 سبب آن شده تا رقابت‌های لیگ برتر هم تحت‌الشعاع قرار بگیرد و به مانند دیدارهای هفته دوازدهم که دو مسابقه آن معوق شدند، در هفته سیزدهم هم این اتفاق رخ داد و در گروه دوم نبرد هیات فوتبال اصفهان-ملی‌حفاری اهواز و پارس‌آرا شیراز-نصر فردیس کرج به تعویق افتاد.

 

جالب آن‌که در گروه دوم مسابقات این هفته هیچ مسابقه‌ای برگزار نشد، چرا که مس رفسنجان که از صعودش به مرحله حذفی خیالش آسوده شده، از سفر به اسفراین سر باز زد تا نتیجه مسابقه این تیم مقابل حریف خراسانی خود 3-0 به سود تیم کیمیای اسفراین به ثبت برسد.

 

در گروه اول، تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان توانست آخرین مسابقات خود در مرحله گروهی را هم با برد پشت سر بگذارد و در رودان، برتری یک گله خود را با گلزنی فهیمه زارعی جشن گرفت تا نفت آبادان تنها تیم بدون شکست این فصل فوتسال زنان باشد و خود را مهیای حضور در مرحله یک چهارم نهایی کند؛ نفتی‌ها هفته آخر مرحله گروهی استراحت دارند. این تیم 34 امتیاز صدرنشین گروه اول است.

 

در دیگر مسابقات این گروه، در شیراز پویندگان صنعت فجر با شکستی سنگین مواجه شد و مقابل بوتا پلاس ایرانیان 10-1 بازی را واگذار کرد تا جایگاه دومی بوتا هم در مرحله گروهی تثبیت شود؛ فرهان ملارد هم در مسابقه با مس کرمان به تساوی 1-1 رضایت داد.

 

 

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال زنان:

فرهان ملارد 1 - 1 مس کرمان
پویندگان صنعت فجر شیراز 1 - 10 بوتا پلاس ایرانیان
هیات فوتبال رودان 0  - 1 پالایش نفت آبادان
کیمیای اسفراین 3 - 0 مس رفسنجان (عدم حضور میهمان)
هیات فوتبال اصفهان - ملی‌حفاری اهواز (معوق شد)
پارس‌آرا شیراز - نصر فردیس کرج (معوق شد)

 

دیدگاه‌ها