کد خبر : 1807220 | 08 بهمن 1400 ساعت 13:43 | 24.7K بازدید | 9 دیدگاه

درخواست ژاوی از بارسا: مهاجم و وینگر بخرید!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از مدیران این باشگاه خواسته تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم و یک وینگر بخرند.

درخواست ژاوی از بارسا: مهاجم و وینگر بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از زمان حضورش روی نیمکت بارسا به دنبال تقویت خط حمله این تیم بوده که این فصل بسیار آسیب پذیر نشان داده است.

مصدومیت ممفیس دیپای و آنسو فاتی و همچنین خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکلات قلبی باعث شد که شرایط برای این تیم در خط حمله بسیار دشوار شود.

آنها در ابتدای ماه ژانویه موفق شدند فران تورس را در این پست از منچسترسیتی به خدمت بگیرند اما ژاوی همچنان به دنبال جذب بازیکنان بیشتری است تا شرایط را در دیدارهای فشرده و دشوار پیش رو بهبود ببخشد.

این مربی از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته که در فرصت کم باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هرچه زودتر برای جذب یک مهاجم و یک وینگر اقدام کنند.

او همچنین خواهان جذب یک مدافع کنار قدرتمند است اما در حال حاضر خرید بازیکن در این پست برای او اولویت ندارد و ترجیح می‌دهد ابتدا مشکلات خط حمله را حل کند.

 

1679329

 

با این حال، شرایط این روزهای بارسا به این شکل است که تمامی مسائل اول باید از نظر مالی و اقتصادی مورد بررسی قرار بگیرد و پس از آن مشخص شود که آیا مدیران این باشگاه قادر به انجام آن هستند یا خیر.

بدون شک این تیم نسبت به فصل گذشته گل‌های کمتری به ثمر رسانده است، رکورد آنها در همین هفته از فصل گذشته 12 گل بیشتر از تعداد گل‌هایی است که تا به حال به ثمر رسانده‌اند.

دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد و جدایی لیونل مسی تنها دلیل این اتفاق نیست. جدایی از پیوستن این فوق ستاره به پاری سن ژرمن، مشکلاتی که برای بازیکنانی چون آگوئرو، مارتین برایثویت، دیپای و عثمان دمبله به وجود آمد  نیز کمکی به بهبود شرایط نکرد.

متئو آلِمانی، مدیر فوتبال این باشگاه، به همراه سایر مدیران بارسا علاقه زیادی دارد که شرایط را مطابق میل ژاوی پیش ببرد اما می‌داند که با توجه به وضعیت بازار نقل و انتقالات و همچنین شرایط مالی بارسا، جذب بازیکنان مدنظر این مربی در طی چند روز آینده بسیار دشوار است.

 

1648161

 

آلوارو موراتا یکی از بازیکنانی است که ژاوی علاقه زیادی به جذب او دارد و تمایل این بازیکن برای حضور در این تیم نیز می‌تواند به سود آنها باشد اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است.

نام آداما ترائوره نیز در کنار نام بارسا شنیده می‌شود اما بار دیگر هنوز هیچ توافقی به صورت قطعی بین کاتالان‌ها و ولورهمپتون انجام نشده است.

نیکلاس تالیافیکو نیز جز گزینه‌هایی است که بارسا برای تقویت خط دفاعی در نظر داشته است. الکس گریمالدو که در حال حاضر در بنفیکا توپ می‌زند اما سابقه بازی در بارسلونای بی را دارد که اگر بودجه‌ای باقی بماند می‌تواند بار دیگر پیراهن بارسا را به تن کند.

 

منبع: مارکا

 

دیدگاه‌ها