کد خبر : 1807222 | 08 بهمن 1400 ساعت 14:04 | 21K بازدید | 31 دیدگاه

عزیزی‌خادم: مشکلات پرسپولیس در حیطه ما نیست

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید او متصدی تیم‌های ملی است و برای سر و سامان گرفتن باشگاه‌ها فقط ابراز امیدواری کرد.

عزیزی‌خادم: مشکلات پرسپولیس در حیطه ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، شهاب الدین عزیزی خادم که در مراسم سالگرد مرحوم میناوند شرکت کرده بود در این باره گفت: امروز مراسم سالگرد مرحوم میناوند بود. او، هم برای تیم ملی و هم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس زحمات زیادی کشید. دوستان به ما اطلاع دادند که امروز مراسم سالگرد است و ما وظیفه خودمان دانستیم برای ادای احترام و تسلی خاطر خانواده محترم‌شان بیاییم. خداوند مرحوم میناوند و انصاریان را که هفته آینده مراسم‌شان است مورد رحمت الهی قرار دهد و برای خانواده‌شان از خداوند عالم صبر می‌خواهیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد محاسن مرحوم مهرداد میناوند گفت: او جوان، مردمدار و خوش خلق بود و این محاسنی بود که آقای میناوند داشتند. ضمن اینکه او زحمات زیادی برای فوتبال ملی کشیدند. این‌ها درس‌های بزرگی است که تا زنده هستیم قدر بدانیم و فوتبال ملی هم وظیفه خودش می‌داند که به تمام اسطوره‌ها و پیشکسوتانش احترام بگذارد. یاد کردن از همه عزیزانی که زحمت کشیدند و عمر و جوانی‌شان را برای فوتبال ملی و خوشحالی مردم گذاشتند، حداقل وظیفه ماست.

 

عزیزی خادم ادامه داد: میناوند بازیکنی بود که در جام جهانی درخشید و یکی از بهترین چپ‌های فوتبال ایران بود و نمی‌توان تاریخ را تغییر داد. او مردمدار و خوش خلق بود و هرجایی کدورتی بود پادرمیانی می‌کرد و عاشق پرسپولیس هم بود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با مشکلات پرشمار این روزهای باشگاه پرسپولیس بیان کرد: باشگاه پرسپولیس در حیطه ما نیست بلکه در اختیار وزارت ورزش است و مجمع دارد و فدراسیون فوتبال متصدی تیم‌های ملی است و کارش باشگاه داری نیست. پرسپولیس جزو افتخارات آسیا است و با رفتن پرسپولیس در فینال آسیا ایران را در آنجا دیدیم و نام ایران است.

 

او در این باره ادامه داد: به باشگاه‌های بزرگ افتخار می‌کنیم و فراموش نکنیم باشگاه پرسپولیس در سالهای اخیر دو بار فینال آسیا رفته و هر ایرانی به آن افتخار می‌کند، همانطور که دیروز ایرانی‌ها به تیم ملی افتخار کردند. امیدوارم زودتر همه باشگاه‌ها سر و سامان پیدا کنند، به خصوص باشگاه مهم و بزرگ پرسپولیس که نام ایران را سربلند کرده است.

دیدگاه‌ها