کد خبر : 1807245 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

پارس جنوبی یک- مس کرمان صفر؛

لیگ یک/ برد بزرگ جمی‌ها مقابل مدعی

شاگردان ایمان رزاقی‌راد موفق به کسب پیروزی ارزشمند مقابل مس شدند.

لیگ یک/ برد بزرگ جمی‌ها مقابل مدعی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های پارس جنوبی و مس کرمان از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

 

جمی‌ها که پس از ناکامی و نتایج ضعیف در پنج هفته ابتدایی فصل و ثبت چهار شکست و یک مساوی در بحران قرار داشتند، در ۱۰ مسابقه اخیرشان به شرایط فوق‌العاده‌ای رسیدند و بدون باخت بازی‌هایشان را پشت سر گذاشتند که این روند امروز هم در دیدار حساس برابر مس کرمان برای آنها ادامه پیدا کردند.

 

مس کرمان که پیش از مسابقات این هفته در رده دوم جدول قرار گرفته و در این فصل تنها یک شکست در سومین دیدار برابر سایپا داشت و در ۱۴ هفته دیگر ۹ پیروزی و ۵ مساوی به دست آورده بود، امروز نتوانست به نمایش خوب خود ادامه بدهد و در یک مسابقه خارج از خانه مغلوب شد.

 

پارس جنوبی جم که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، با گل دقیقه ۵۹ سامان مهرابی‌زاده توانست به پیروزی یک بر صفر مقابل مس کرمان دست پیدا کند و به پنجمین برد متوالی خود در لیگ یک برسد.

 

جمی‌ها با کسب این پیروزی مهم مقابل حریف مدعی خود به امتیاز ۲۶ رسیدند و در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند و تیم مس کرمان هم ۳۲ امتیازی ماند تا بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به خیبر خرم‌آباد، سقوط یک پله‌ای در جدول داشته باشد و به رده سوم برود.

دیدگاه‌ها