کد خبر : 1807283 | 08 بهمن 1400 ساعت 16:00 | 5.3K بازدید | 5 دیدگاه

به مناسبت رسیدن تیم ملی به جام جهانی؛

جواد خیابانی دوباره از گزارش صعود می‌گوید

گزارشگر با سابقه تلویزیونی امشب درباره خاطرات خود از مسابقات به یادماندنی فوتبال به‌ویژه بازی‌های صعود ایران به جام جهانی صحبت می‌کند.

جواد خیابانی دوباره از گزارش صعود می‌گوید

به گزارش "ورزش سه"، برنامه «رخ به رخ» که حوالی ساعت ۲۳ امشب(جمعه) از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود به بهانه صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میزبان جواد خیابانی گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی خواهد بود.

 

رخ به رخ شدن از زاویه‌ای متفاوت با جواد خیابانی، صحبت درباره دوره‌های مختلف رقابت‌های جام جهانی و حضور ایران در این مسابقات و روبرو شدن با وجه احساساتی این مجریِ برنامه‌های ورزشی بخشی از گفت‌وگوی خیابانی با امیرعلی دانایی است.

 

صدای حماسی این گزارشگر ورزشی و خاطرات تلخ و شیرینی که شنیدن گزارش‌های خیابانی در ذهن افراد ایجاد می‌کند، حس متضادی از غم و شادی دارد که در این برنامه با این وجوه از نزدیک روبرو خواهیم شد.

 

1686621

 

در برنامه «رخ به رخ» سوالات با هدف نزدیک شدن به بخش‌های عمیق‌تر شخصیت مخاطب طراحی شده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد مهمانان، هر برنامه حال و هوایی ویژه می‌یابد. درون‌نگاری و روانکاوی اصلی‌ترین خاصیت این برنامه است و از کارگردانی داخل صحنه تا گریم و ... در میان دیوار‌هایی شفاف مقابل دیده بینندگان قرار می‌گیرد.

 

«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی‌پور است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. بازپخش این برنامه یکشنبه ساعت ۱۴ خواهد بود.

 

1686620

دیدگاه‌ها