کد خبر : 1807289 | 08 بهمن 1400 ساعت 18:42 | 43.7K بازدید | 12 دیدگاه

جانشین ارلینگ هالند در دورتموند مشخص شد

باشگاه بروسیا دورتموند قصد دارد جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ساسولو، را به عنوان جانشین ارلینگ هالند به خدمت بگیرد.

جانشین ارلینگ هالند در دورتموند مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدت زمان قرارداد  هالند با دورتموند هنوز به پایان نرسیده اما بند فسخی که در قرارداد این بازیکن با این باشگاه آلمانی وجود دارد از تابستان سال آینده فعال خواهد شد و به احتمال زیاد او در پنجره نقل و انتقالات تابستاتی از این تیم جدا می‌شود.

این ملی‌پوش نروژی در طول دوران حضورش در دورتموند خودش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال مطرح کرد و حالا باشگاه‌های بزرگی چون رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا به دنبال جذب او هستند.

بنابراین دورتموند خودش را آماده جدایی این بازیکن کرده و گفته می‌شود که پیشنهاد اولیه‌ای را نیز به ساسولو ارائه کرده تا مهاجم گلزن این تیم را به عنوان جانشین هالند  به خدمت بگیرد.

 

1686627

 

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که مدیران این باشگاه آلمانی به دقت شرایط اسکاماکا را زیر نظر دارند و او را جانشین خوبی برای مهاجم نروژی تیم‌شان می‌دانند.

دورتموند پیشنهاد 38 میلیون پوند برای جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ارائه کرده و در صورت پذیرفتن این پیشنهاد از سوی ساسولو، او می‌تواند تا پایان فصل 22-2021 به صورت قرضی به حضورش در این تیم ادامه دهد و سپس در ابتدای فصل آینده به جمع بازیکنان دورتموند اضافه شود.

با این حال باید دید که آینده هالند چطور پیش خواهد رفت، چرا که هنوز مشخص نیست که او چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت و چه تیمی را به عنوان مقصد نهایی‌اش انتخاب خواهد کرد. این بازیکن پیش از این مدعی شده بود که مدیران دورتموند او را برای انتخاب هرچه سریع‌تر باشگاه آینده ‎اش تحت فشار قرار داده‌اند.

 

دیدگاه‌ها