کد خبر : 1807294 | 08 بهمن 1400 ساعت 19:09 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

رونی: پیشنهاد هدایت اورتون را رد کردم

وین رونی، سرمربی دربی کانتی، مدعی شد که حاضر نشده هدایت اورتون را برعهده بگیرد.

رونی: پیشنهاد هدایت اورتون را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، رونی در حال حاضر هدایت تیم بحران زده دربی کانتی را در لیگ چمپونشیپ برعهده دارد و پس از این که رافائل بنیتز از هدایت اورتون برکنار شد، مورد توجه مدیران این باشگاه قرار گرفته است.

این مربی جوان رابطه احساسی بسیاری با اورتون دارد که باشگاه کودکی‌اش بوده و اولین بار در سن 16 سالگی برای این تیم به میدان رفته اما تصمیم گرفته که در این مقطع روی نیمکت این تیم ننشیند.

او در این باره گفت:« آنها با مدیربرنامه من تماس گرفتند و خواستند که برای انجام مصاحبه پیش از قبول این کار به این باشگاه بروم اما من این پیشنهاد را رد کردم. باور دارم که روزی هدایت یکی از تیم‌های لیگ برتری را برعهده خواهم داشت و برای این کار آماده هستم و اگر این فرصت با اورتون پیش بیاید عالی خواهد بود.»

 

1563024

 

رونی درباره دلیل تصمیمش برای رد کردن پیشنهاد اورتون اظهار داشت:« این تصمیم بسیار سختی بود اما من اینجا در دربی کاری دارم که برایم اهمیت بسیاری دارد و این یعنی باید تیمم را برای بازی روز یکشنبه برابر بیرمنگام آماده کنم.»

اورتون هنوز جانشینی را برای بنیتز انتخاب نکرده که پس از شش ماه حضور روی نیمکت این تیم و کسب نتایج ضعیف برکنار شد. دانکن فرگوسن به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده دارد و در جریان شکست 0-1 برابر استون ویلا روی نیمکت اورتون حضور داشت.

رونی در ژانویه 2020 به عنوان سرمربی دربی کانتی انتخاب شد و فصل گذشته توانست این تیم را در آخرین روز مسابقات در لیگ چمپیونشیپ حفظ کند اما شرایط بسیار سختی را در این فصل پشت سر گذاشته است.

 

دیدگاه‌ها