کد خبر : 1807337 | 08 بهمن 1400 ساعت 22:38 | 50.1K بازدید | 16 دیدگاه

رسمی؛ دوشان ولاهوویچ به یوونتوس پیوست (عکس)

دوشان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی، با امضای قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو رسما به یوونتوس پیوست.

رسمی؛ دوشان ولاهوویچ به یوونتوس پیوست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ولاهوویچ یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ ایتالیا به حساب می‌آید و موفق شده بود در 21 بازی 17 گل برای فیورنتینا به ثمر برساند.

عملکرد  او در ترکیب این تیم باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی جلب شده و پیشنهاداتی از سوی چند تیم از جمله آرسنال برای جذب او مطرح شود اما او از ابتدا به روشنی اعلام کرد که تنها خواهان پیوستن به یک تیم است.

یوونتوس حالا رسما جذب این بازیکن 21 ساله را اعلام کرد و فابریتزیو رومانو اعلام کرده این انتقال 75 میلیون یورو برای این باشگاه ایتالیایی هزینه داشته و البته بندهای پاداشی نیز در این قرارداد در نظر گرفته شده است.

به گفته اسپورت مدیاست، ولاهوویچ قرار است سالانه هفت میلیون یورو از یوونتوس دستمزد دریافت کند و قراردادش نیز تا ژوئن 2026 ادامه خواهد داشت. این بازیکن همچنین قرار است پیراهن شماره هفت را بر تن کند که پیش از این در اختیار کریستیانو رونالدو قرار داشت.

 

1686767

 

انتظار می‌رود که این مهاجم خیلی زود توانایی‌هایش را در تورین و تحت هدایت مکس آلگری به نمایش بگذارد، خصوصا با توجه به این که مصدومیت فدریکو کیه‌زا، وینگر درخشان یووه، باعث شده که این تیم شرایط دشواری را تجربه کند.

به احتمال زیاد ولاهوویچ اولین بازی خود با پیراهن یووه را در دیدار برابر هلاس ورونا پس از وقفه دیدارهای ملی انجام خواهد داد که قرار است ششم فوریه برگزار شود.

حضور او در تورین ممکن است مدیران یوونتوس و آلگری را مجاب کند که با جدایی آلوارو موراتا موافقت کنند که در روزهای اخیر تلاش بسیاری برای پیوستن به بارسلونا کرده و امیدوار است که در فاصله چند روز باقی مانده تا پایان پنجره نقل و انتقالات به نوکمپ منتقل شود.

دیدگاه‌ها