کد خبر : 1807359 | 09 بهمن 1400 ساعت 09:40 | 12.5K بازدید | 20 دیدگاه

خبر خوب برای بارسا؛ فاتی دو ماه دیگر برمی‌گردد

اطرافیان آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، معتقد هستند که این بازیکن بدون عمل جراحی می‌تواند پس از حدود 60 روز به میادین برگردد.

خبر خوب برای بارسا؛ فاتی دو ماه دیگر برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی این فصل شرایط دشواری را سپری کرده و در بیشتر هفته‌ها به دلیل مصدومیت نتوانسته در ترکیب بارسلونا حضور داشته باشد.

این بازیکن جوان پس از مدت‌ها دوری از میادین در جریان دیدار برابر رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ بار دیگر به زمین رفت اما این بار نیز چندان طولی نکشید که در فاصله چند روز بعد و در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا بار دیگر مصدوم شد و در حالی که اشک می‌ریخت از زمین بازی بیرون رفت.

در طول روزهای اخیر بحث درباره لزوم انجام عمل جراحی و تصمیم نهایی این بازیکن برای انتخاب روش درمانی‌اش ادامه داشته و حالا به نظر می‌رسد که اطرافیان او با تکیه بر مصدومیت‌های مشابه دیگر بازیکنان باور دارند که این بازیکن بدون عمل جراحی می‌تواند در فاصله 60 روز آینده به میادین برگردد.

 

1684374

 

گفته می‌شود که متخصصان پزشکی باور دارند که بهتر است عمل جراحی روی پای آنسو فاتی صورت بگیرد تا از تکرار مصدومیت جلوگیری شود اما او تصمیم گرفته مانند بسیاری از بازیکنان دیگر روند  درمانی محافظه‌کارانه‌تری را در پیش بگیرد.

پیش از این بازیکنانی چون کانالس، رودریگو و کارواخال نیز به مصدومیتی مشابه مصدومیت فاتی دچار شده بودند و همگی تصمیم گرفتند عمل جراحی روی پایشان انجام ندهند و تقریبا همگی به طور میانگین در فاصله 60 روز پس از مصدومیتشان بار دیگر توانستند در زمین حاضر شوند.

این در حالی است که عثمان دمبله هم در سال 2017 به مصدومیتی مشابه دچار شد اما عمل جراحی انجام داد و نزدیک به سه تا چهار ماه از میادین دور بود.

دیدگاه‌ها