کد خبر : 1807367 | 09 بهمن 1400 ساعت 10:13 | 9K بازدید | 3 دیدگاه

با موافقت برزیل؛ بازگشت میلیتائو به اردوی رئال

ادر میلیتائو، مدافع رئال مادرید، با موافقت مسئولان تیم ملی برزیل به تمرینات این تیم بازگشت.

با موافقت برزیل؛ بازگشت میلیتائو به اردوی رئال

به گزارش "ورزش سه"، میلیتائو یکی از بازیکنان رئال مادرید بود که برای حضور در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به تیم ملی برزیل دعوت شده بود.

اما حالا خبر خوب برای این باشگاه اسپانیایی این است که مسئولان تیم ملی برزیل اجازه ترک اردوی این تیم را به این مدافع دادند و او به تمرینات رئال اضافه می‌شود.

دلیل موافقت مدیران برزیلی با بازگشت میلیتائو این است که این بازیکن با دریافت کارت زرد در دیدار برابر اکوادور قادر به همراه تیمش در بازی بعدی نیست.

بازی بعدی برزیل برابر پاراگوئه برگزار خواهد شد و چون این مدافع قانونا اجازه حضور در این بازی را نداشته، تیته نیز با ترک اردوی تیم ملی توسط او موافقت کرده است.

 

1686537

 

حالا این بازیکن می‌تواند با اضافه شدن به تمرینات رئال مادرید برای حضور در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا که قرار است برابر اتلتیک بیلبائو برگزار شود آماده شود.

 میلیتائو در جریان دیدار برزیل برابر اکوادور که با تساوی 1-1 همراه بود در ترکیب ثابت این تیم قرار داشت و 90 دقیقه نیز در زمین ماند اما حالا پس از بازگشت به اسپانیا این فرصت را دارد که پیش از دیدار برابر اتلتیک کمی به استراحت بپردازد.

با این حال دیگر بازیکنان برزیلی حاضر در اردوی تیم ملی برزیل شامل کاسمیرو، رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور همچنان همراه این تیم می‌مانند تا روز چهارشنبه حدود ساعت 17 به وقت محلی مادرید بار دیگر به جمع بازیکنان رئال اضافه شوند.

دیدگاه‌ها