کد خبر : 1807447 | 09 بهمن 1400 ساعت 15:15 | 39.4K بازدید | 16 دیدگاه

جلسه بعدی بعد از بهبودی یکی از اعضا است!

دادرس: به خاطر امتیاز وجدان خود را زیر پا نگذارید

عضو کمیته استیناف می‌گوید جلسه بعدی این کمیته برای صدور حکم پرونده جنجالی باشگاه گل‌گهر بعد از بهبودی یکی از اعضای کمیته برگزار می‌شود.

دادرس: به خاطر امتیاز وجدان خود را زیر پا نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، پرونده شکایت از بازیکن گابنی گل‌گهر که از سوی کمیته انضباطی رای آن صادر شده و به کمیته استیناف رفته، هنوز به حکم نهایی نرسیده و در این خصوص ابهام های زیادی مطرح است.


بر اساس حکم کمیته انضباطی دیدارهای گل گهر مقابل پیکان، استقلال و سپاهان 3 بر صفر شده اما این حکم باید در استیناف تایید یا رد شود. با گذشت روزهای زیادی از حکم کمیته انضباطی اما هنوز استیناف نظرش را اعلام نکرده است.


مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف در این خصوص به ایرنا گفت: نشست هفتگی شورای استیناف روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد اما این احتمال وجود دارد بنا به تشخیص علیرضا صالحی رییس شورای استیناف، جلسه فوق‌العاده دیگری برگزار شود. پرونده باشگاه گل‌گهر؛ حساس و داری ابعاد خاص و پیچیده‌ای است که باید با ظرافت، دقت و تمرکز ویژه‌ای مورد بررسی قرار گیرد. به خاطر حساسیت پرونده جلسات گذشته خود را در محلی غیر از فدراسیون فوتبال برگزار کردیم.


او ادامه داد: رای نهایی به‌زودی صادر خواهد شد و با اطمینان اعلام می‌کنم این رای عادلانه است. هیچ فردی جرات اینکه بخواهد به کمیته اسیتاف فشاری وارد کند ندارد. چند روز پیش شایعه‌ بی‌اساسی مطرح شد که که ۱۵ میلیارد تومان پول داده‌اند تا رای برگردانده شود و این شایعه ناجوانمردانه و به دور از واقعیت بود. فردی که این شایعه بی‌اساس را مطرح کرده بود، عقب نشینی کرده و گفت حرف‌هایم تحریف شده است. نمی‌دانم برخی‌ها چطور و چگونه می‌توانند وجدان خود را زیر پا گذاشته و دروغ بگویند.


عضو کمیته استیناف با اشاره به شایعات مطرح شده، تاکید کرد: شاید در فضای مجازی فشارهایی باشد اما برای ما کوچک‌ترین اهمیت ندارد و توجهی به آن نمی‌کنیم. افرادی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حضور دارند که از افراد شناخته شده و قضات سرشناس و قاطع هستند که کوچک‌ترین آنها من هستم. هیچ فردی نمی‌تواند به این کمیته بگوید چه حکمی دهد و چه حکمی ندهد؛ ما اسیر جوسازی‌ها نخواهیم شد.


دادرس در پاسخ به این پرسش که چرا طبق آیین نامه که به صراحت قید شده است تیم متخلف باید سه بر صفر بازنده شود، حکم صادر نمی‌شود؟ اعلام کرد: درباره جزییات باید صالحی پاسخ دهد اما دیدگاه من این است با توجه به شرایط خاص پرونده باید تحقیقات و استعلام‌های دیگری گرفته می‌شد تا حک صادر شود.
او درباره زمان جلسه بعدی استیناف در این خصوص افزود: با توجه به اینکه عضو ارشد کمیته استیناف عباس موسوی به ویروس کرونا مبتلا شده و رای او تاثیرگذار است؛ با بهبودی ایشان جلسه بعدی برگزار و رای نهایی صادر خواهد شد تا به تمام گمانه‌زنی‌ها پایان داده شود.

دیدگاه‌ها