کد خبر : 1807712 | 10 بهمن 1400 ساعت 22:44 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جوان یوونتوس راهی لندن شد (عکس)

دژان کولوسفسکی، ستاره سوئدی یوونتوس برای انتقال به تاتنهام وارد شهر لندن شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش های تاتنهام برای تقویت بخش هجومی در بازار زمستانی بالاخره نتیجه داد و این تیم برای جذب دژان کولوسفسکی، وینگر سوئدی و جوان یوونتوس با باشگاه ایتالیایی به توافق دست یافت. کولوسفسکی که در زمستان دو سال قبل با یوونتوس به توافق دست یافته و البته از ابتدای فصل بعدش لباس این تیم را به تن کرد، حالا برای شرکت در تست پزشکی تاتنهام راهی شهر لندن شده است.

 

دژان کولوسفسکی عصر امروز در فرودگاه کازل و در شرایطی که با یک جت شخصی به لندن وارد شده بود، با خبرنگاران روبرو شده و گفت: "من اینجا خوشحال و راضی بودم و امیدوارم روزی به یوونتوس برگردم."

 

منابع مختلف از جمله اسکای اسپورت مدعی شدند دژان کولوسفسکی با قراردادی قرضی 18 ماهه تا ژوئن 2023 به ارزش پنج میلیون یورو به تاتنهام خواهد پیوست. گزینه خرید 35 میلیون یورو به اضافه پاداش نیز در قرارداد او گنجانده شده و اگر اسپرز موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده و کولوسفسکی حداقل 50 درصد از بازی های فصل در ترکیب حضور یابد، این گزینه دائمی خواهد شد. تاتنهام همچنین برای انتقال دائمی رودریگو بنتانکور، هافبک یوونتوس، به ارزش 19 میلیون یورو و شش میلیون پاداش به صورت دائمی موافقت کرده است. البته اتجام تست پزشکی بنتانکور به دلیل حضور او در لیست تیم ملی اروگوئه کمی پیچیده تر است.

 

1687268

 

1687267

دیدگاه‌ها