کد خبر : 1807775 | 11 بهمن 1400 ساعت 10:47 | 13.7K بازدید | 9 دیدگاه

سلتیک و مهدی قایدی؛ بماند برای فصل بعد

با وجود پیشنهاد جدی باشگاه سلتیک به باشگاه شباب الاهلی برای در اختیار گرفتن مهدی قایدی دور از ذهن است در تعطیلات زمستانی شاهد نقل و انتقالی در این زمینه باشیم.

سلتیک و مهدی قایدی؛ بماند برای فصل بعد 

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا به نظر می‌رسید پیشنهاد باشگاه سلتیک برای به خدمت گرفتن مهدی قایدی خیلی جدی نباشد اما این باشگاه برای رسیدن به هدف خود چند بار با باشگاه اماراتی نامه نگاری کرد و حتی سایت‌های اماراتی به مبلغ پیشنهادی باشگاه سلتیک برای عقد قرارداد با مهدی قایدی اشاره کردند که 4.5 میلیون یورو بود. 

 

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی باشگاه شباب الاهلی مدیران باشگاه بعد از مشورتی که در این زمینه با مهدی علی سرمربی خود داشتند به این نتیجه رسیدند به درخواست‌های باشگاه سلتیک برای در اختیار گرفتن مهدی قایدی پاسخ منفی دهند و تصمیم گیری قطعی در خصوص این پیشنهاد را به ابتدای فصل آینده موکول کنند. به این‌خاطر که باشگاه شانس قهرمانی در سوپرجام و هم‌چنین جام حذفی را از دست داده و در لیگ برتر هم شرایطش با توجه به فاصله‌ای که تیم العین ایجاد کرده سخت است. از این‌رو شباب الاهلی به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دلخوش کرده و به درخشش مهدی قایدی هم دل بسته است. به خصوص که این بازیکن پیش‌تر به‌همراه استقلال در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوب و در‌خور تحسینی داشته است. 

 

مهدی قایدی برای دو بازی تیم ملی در برابر عراق و امارات به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما به دلیل مثبت شدن نتیجه تست کرونا اردوی تیم ملی را ترک کرد و شانس حضور در این دو بازی را از دست داد. این در حالی بود که این بار پیش‌بینی می‌شد او شانس بیشتری برای بازی داشته باشد به خصوص که سردار آزمون هم به همین بهانه در اردوی تیم ملی حاضر نشد. 

 

مهدی قایدی در ابتدای فصل با جدایی از استقلال با باشگاه شباب الاهلی قرارداد 3 ساله بست. گفته می‌شود حضورش در تیم اماراتی بیش از 50 میلیارد تومان برای استقلال آورده مالی داشت.

دیدگاه‌ها