کد خبر : 1807901 | 11 بهمن 1400 ساعت 19:00 | 27.9K بازدید | 16 دیدگاه

به دور از مذاکرات استقلال و فولاد

تمرکز حردانی در تمرین تیم ملی (عکس)

صالح حردانی که بحث انتقال او به استقلال سوژه نقل و انتقالات شده، به دنبال حضور در ترکیب تیم ملی است.

تمرکز حردانی در تمرین تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه هواداران استقلال و فولاد در ساعات گذشته در انتظار مشخص شدن وضعیت نهایی صالح حردانی بودند، این بازیکن در عصر سرد زمستانی تهران به همراه سایر هم تیمی هایش در زمین شماره 2 کمپ تیم‌‌های ملی مشغول انجام آخرین تمرینات پیش از دیدار برابر تیم ملی امارات بود.

 

حردانی که در حال حاضر در عضویت تیم فولاد قرار دارد، به نظر می رسد طی روزهای آینده به یکی از بزرگترین انتقالات زمستانی لیگ برتر تبدیل خواهد شد و از آغاز نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم، پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد.

 

در ساعاتی که اخبار فراوان پیرامون جلسه مدیران دو باشگاه استقلال و فولاد بر سر معاوضه حردانی و رضاوند منتشر شد، تمرکز این بازیکن بر روی تمرینات تیم ملی و حضور در ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی فردا بود.

 

حردانی که در دیدار نخست تیم ملی برابر سوریه و در نیمه دوم به جای سلمانی به بازی رفت و اتفاقا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اکنون رقابت سختی با صادق محرمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی دارد.

 

این مدافع جوان مصمم است که پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی، یک مرتبه دیگر شانس حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورده و بتواند در بازی های بعدی نیز نظر مثبت اسکوچیچ را به خودش جلب کند و جایی بین 11 نفر اصلی تیم ملی برای خودش دست و پا کند.

 

دیدگاه‌ها