کد خبر : 1807916 | 11 بهمن 1400 ساعت 20:12 | 37K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی؛ هافبک یوونتوس به تاتنهام پیوست

رودریگو بنتانکور، هافبک یوونتوس، با امضای قراردادی به ارزش 19 میلیون یورو به تاتنهام ملحق شد.

رسمی؛ هافبک یوونتوس به تاتنهام پیوست

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات برای انتقال بنتانکور به لندن از چند روز قبل آغاز شده بود و در نهایت این دو باشگاه برای انجام این انتقال به توافق رسیدند.

این هافبک اروگوئه‌ای با قراردادی دائمی از بیانکونری جدا شده و به تاتنهام پیوست تا خریدی مهم و کلیدی برای آنتونیو کونته به حساب بیاید.

تاتنهام به صورت جدی در تلاش است تا بتواند در پایان فصل در جمع چهار تیم صدر جدول قرار بگیرد و جذب این بازیکن می‌تواند دست این مربی ایتالیایی را برای انتخاب ترکیبش باز کند.

 

1600319

 

باشگاه یوونتوس اعلام کرده که بنتانکور با قراردادی به ارزش 19 میلیون یورو به تاتنهام فروخته شده و این مبلغ قرار است در طی سه سال به این باشگاه پرداخت شود. در قرارداد این بازیکن همچنین بند پاداش شش میلیون یورویی دیده می‌شود.

این بازیکن 24 ساله یکی از بازیکنان ثابت خط میانی مکس آلگری در طول این فصل بوده اما هرگز نتوانست آنطور که باید و شاید توجه این مربی ایتالیایی را به خود جلب کند که حالا از خرید دنیس زکریا، هافبک بروسیا مونشن گلادباخ، به عنوان جانشین او بسیار راضی و خوشحال است.

بنتانکور از زمان پیوستن به یوونتوس از بوکاجونیورز در سال 2017 تا به حال 181 بازی با پیراهن این تیم انجام داد. او در طول این مدت سه گل به ثمر رساند، 18 پاس گل ارسال کرد و سه اسکودتو و دو جام قهرمانی کوپا ایتالیا نیز در کارنامه‌اش به ثبت رساند.

 

دیدگاه‌ها