کد خبر : 1808008 | 12 بهمن 1400 ساعت 12:35 | 55K بازدید | 35 دیدگاه

انتقال ناکام مظاهری به اهواز

فوری: رشید - فولاد منتفی شد

پیوستن رشید مظاهری به فولاد خوزستان به دلیل عدم توافق طرفین منتفی شد.

فوری: رشید - فولاد منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه طی روزهای گذشته مذاکرات طولانی بین رشید مظاهری و باشگاه فولاد خوزستان صورت گرفته بود و حتی اخباری مبنی بر قطعی شدن این انتقال به گوش می رسید، اما این انتقال صورت نگرفت تا پرونده حضور رشید در فولاد بسته شود.

 

مظاهری که در هفته های گذشته جایی در لیست اصلی استقلال برای دیدارهای این تیم نداشت، به دنبال جدایی از جمع آبی های پایتخت بود. رشید سعی داشت تا بتواند با دریافت رضایت نامه، خودش تیم جدیدش را انتخاب کند اما مدیران استقلال زیر بار این خواسته گلر تیمشان نرفته و تنها در صورت انتقال قرضی، راضی به جدایی مظاهری می شدند.

 

با این حال، مدیران استقلال و فولاد در روزهای گذشته مذاکراتی را برای این انتقال انجام دادند و در این میان طرفین به توافق نهایی نیز دست پیدا کردند و مرحله بعدی، مذاکرات اهوازی ها با خود مظاهری بود تا با این گلر با تجربه بر سر مسائل مالی و جزئیات قرارداد از جمله دستمزد وی، به توافق برسند.

 

1687376

 

در دو روز گذشته، فولادی ها با مظاهری و مدیربرنامه های او در هتل المپیک وارد مذاکره شدند اما طرفین به توافق نهایی دست پیدا نکردند تا بدین صورت کار پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان نکونام منتفی شود.

 

طبق اخبار رسیده از مذاکرات طرفین، ظاهرا مظاهری یک سری درخواست ها از اهوازی ها داشته است که از نظر کادرفنی فولاد، این درخواست ها در حیطه وظایف بازیکن نبوده و به همین دلیل نکونام قید جذب این بازیکن را زده است.

 

به هر شکل باید دید سرانجام سرنوشت مظاهری و استقلال چه خواهد شد و این بازیکن سر از چه تیمی در خواهد آورد. این بازیکن تا 23 بهمن فرصت دارد که با تیم های خواهانش مذاکره کند و یا اینکه تا پایان فصل در جمع شاگردان مجیدی باقی بماند.

دیدگاه‌ها