کد خبر : 1808205 | 13 بهمن 1400 ساعت 10:22 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژوآئو کانسلو:

از انتقال به سیتی پشیمان بودم

ژوآئو کانسلو، مدافع 27 ساله منچسترسیتی مدعی شد تطبیق یافتن با شرایط این باشگاه برای او آسان نبوده است.

از انتقال به سیتی پشیمان بودم

به گزارش "ورزش سه"، ژوآئو کانسلو، ملی‌پوش پرتغالی منچسترسیتی به‌تازگی قرارداد جدیدی تا ژوئن 2027 با این تیم امضا کرده و در لیگ برتر ماندنی است. البته ژائو کانسلو اعتراف کرد که در ابتدا از تصمیم خود برای ترک یوونتوس و انتقال به منچسترسیتی پشیمان بود و چندین ماه طول کشید تا نظر خود را تغییر دهد. کانسلو با زدن سه گل و ارسال هشت پاس گل در 30 بازی خود برای سیتی در این فصل، به یکی از بهترین مدافعان راست دنیای فوتبال تبدیل شده است.

 

1675454

 

ژوآئو کانسلو گفت: "در ماه‌های اول حضورم در لیگ برتر، از تصمیمم خود برای جدایی از یوونتوس پیوستن به منچسترسیتی خیلی خوشحال و راضی نبودم. من از یوونتوس، باشگاهی که خیلی به آن علاقه داشتم راهی سیتی شدم. من با نامزدم صحبت کرده و به این نتیجه رسیدن که باید بالاترین توانایی خود را برای نمایشی خوب در ترکیب منچسترسیتی ارائه دهم.

 

از دسامبر همان سال تا ژانویه و البته ماه‌های بعدی من به‌طور منظم شروع به بازی کردن در ترکیب منچسترسیتی کرده و از شرایط نسبت به گذشته رضایت بیشتری پیدا کردم. ما بازیکنان همیشه می‌خواهیم بازی کرده و در ترکیب ثابت قرار بگیریم، اما همیشه هدف ما کمک به تیم برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده است. تمدید قرارداد با منچسترسیتی برای من کار بسیار عاقلانه‌ای به نظر می‌رسید. از بودن در این باشگاه واقعا رضایت داریم و با این سرمربی، همه چیز رو به جلو و به خوبی پیش می‌رود."

دیدگاه‌ها