کد خبر : 1808276 | 13 بهمن 1400 ساعت 14:37 | 26K بازدید | 4 دیدگاه

موقتا و تا تحقیقات بیشتر

مهاجم زندانی منچستر با قید وثیقه آزاد شد

میسون گرین‌وود تا تحقیقات بیشتر پلیس، فعلا به قید وثیقه آزاد شده است.

مهاجم زندانی منچستر با قید وثیقه آزاد شد

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل هفته جاری بود که هریت رابسون، نامزد میسون گرین‌وود تصاویری عجیب و غرق در خون از خود منتشر کرده و اعلام کرد توسط این بازیکن جوان و انگلیسی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. باشگاه منچستریونایتد به سرعت میسون گرین‌وود را از شرکت در تمرینات این تیم منع کرد و این ستاره جوان ساعتی بعد توسط پلیس شهر منچستر دستگیر شد.

 

 

1687087

 

 

 پلیس منچستر دیروز در بیانیه ای به تشریح جرم های این بازیکن پرداخت و اعلام کرد میسون گرین‌وود تا امروز در بازداشت خواهد بود:« به کارآگاه های پلیس فرصت بیشتری داده شد تا با مردی 20 ساله که به ظن تجاوز و تعرض به یک زن دستگیر شده بود، صحبت کنند. مرد مظنون، بعدازظهر یکشنبه 30 ژانویه پس از انتشار تصاویر و ویدیوهایی در رسانه های اجتماعی آنلاین توسط یک زن مبنی بر گزارش حوادث خشونت فیزیکی، بازداشت شده است. در ادامه قضات اجازه تمدید این بازداشت را تا فردا (چهارشنبه دوم فوریه) دادند و این فرد همچنان مورد بازجویی قرار می گیرد. پس از تحقیقات و تا این لحظه، این شخص به ظن تجاوز جنسی و تهدید به قتل دستگیر شده است.»

 

 

1688041

 

 

دقایقی پیش  اعلام شد که این بازیکن فعلا با قید وثیقه آزاد شده است تا تحقیقات پلیس بیشتر ادامه پیدا کند.

گرین وود تا اطلاع ثانوی از تمرینات منچستر یونایتد معلق شده و اکثر اسپانسر های این باشگاه از جمله نایکی در بیانیه ای اعمال او را محکوم کردند. کمپانی EA نیز او را از بازی فیفا 22 کنار گذاشت. همچنین منچستر یونایتد پا را فراتر گذاشته تمامی محصولات این بازیکن را از فروشگاهش نیز حذف کرد.

 

دیدگاه‌ها