کد خبر : 1808298 | 13 بهمن 1400 ساعت 16:23 | 7.7K بازدید | 3 دیدگاه

یک امتیاز باارزش ویسی از کرمان

لیگ یک/ یک امتیاز باارزش ویسی از کرمان

دو تیم مدعی مس و خیبر در دیداری حساس از هفته پایانی نیم فصل نخست به تساوی رضایت دادند.

لیگ یک/ یک امتیاز باارزش ویسی از کرمان

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ برتر، دو تیم مس و خیبر خرم آباد در کرمان به مصاف هم رفتند. تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر که تا پیش از آغاز این بازی با 32 امتیاز، پیشاپیش هم و در تعقیب ملوان در حال حرکت بودند.

 

مس با سرمربیگری فرزاد حسین خانی پس از شکست بدموقع و غیرمنتظره هفته قبل برابر پارس جنوبی به دنبال نهایت استفاده از این دیدار خانگی بود تا با امید به توقف ملوان، ضمن کاهش فاصله با صدر، بتواند خیبر را جا گذاشته و از این تیم پیش بیفتد.

در سمت مقابل نیز شاگردان عبدالله ویسی که با محرومیت 4 بازیکن خود در این بازی مواجه شده و حتی بیانیه‌ای نیز در این خصوص منتشر کرده بودند، به دنبال کسب امتیاز از این بازی خارج از خانه بودند.

 

به هر شکل دو تیم در طول 90 دقیقه حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر خلق کرده و در پی رسیدن به پیروزی بودند ولی هم مس و هم خیبر در باز کردن دروازه دیگری ناکام بودند تا این بازی در نهایت و پس از 90 دقیقه تلاش، با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

کسب این نتیجه بیش از همه به سود ملوان بود چرا که شاگردان زارع با پیروزی ثانیه‌های آخری برابر ویستا توربین، توانستند فاصله خود را با هر دو تیم خیبر و مس به عدد 6 برسانند و با آسودگی خیال، قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرند. خیبر به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مس در رده دوم قرار دارد و شاگردان حسین‌خانی نیز سوم هستند.

دیدگاه‌ها