کد خبر : 1808303 | 13 بهمن 1400 ساعت 16:39 | 12.5K بازدید | 7 دیدگاه

استعفای زودهنگام بعد از تساوی خانگی؛

لطیفی تنها 6 هفته در بابل دوام آورد!

سرمربی رایکا بابل بعد از تساوی تیمش در خانه مقابل شمس آذر از سمت خود کناره‌گیری کرد.

لطیفی تنها 6 هفته در بابل دوام آورد!

به گزارش "ورزش سه" بعد از پیروزی در مقابل شهرداری آستارا بود که پیروز قربانی سرمربی رایکا بابل در مصاحبه‌ای جنجالی از سمت خود کناره‌گیری کرد و صحبت‌های کنایه‌واری را علیه مدیران رایکا و برخی از سرمربیان لیگ یکی انجام داد.

 

بعد از جدایی قربانی، مدیران رایکا به سراغ علی لطیفی رفتند و این سرمربی باتجربه که سابقه مربیگری در رایکا را هم در کارنامه خود داشت، از هواداران این باشگاه 5 هفته فرصت خواست تا بتواند شرایط را به سود تیمش تغییر بدهد.

 

اما آنچه مدنظر لطیفی بود رخ نداد و در 6 تجربه حضور او روی نیمکت رایکا، این تیم بابلی تنها 2 امتیاز مقابل خوشه طلایی ساوه و امروز برابر شمس آذر قزوین به‌دست آورد تا با 16 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول در جمع فانوس به دستان لیگ بماند.

 

این اتفاق باعث شد تا علی لطیفی بعد از اتمام دوئل تیمش با شمس آذر که تا لحظات پایانی با برتری رایکا هم دنبال می‌شد اما در نهایت کار به تقسیم امتیازات کشیده شد، استعفای خود را تقدیم مدیران رایکا کند.

 

استعفای لطیفی احتمالاً باعث خواهد شد تا نیم‌فصل دوم لیگ یک را این تیم بابلی با سرمربی جدید آغاز کند تا سومین سرمربی در طول یک فصل برای رایکا برگزیده شود!

دیدگاه‌ها