کد خبر : 1808388 | 14 بهمن 1400 ساعت 09:30 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش تدابیر امنیتی در خانه مهاجم یونایتد (عکس)

میسون گرینوود، مهاجم منچستریونایتد، که چند روز قبل دستگیر شده بود اقدامات امنیتی شدیدی را برای خانه‌اش در نظر گرفته است.

افزایش تدابیر امنیتی در خانه مهاجم یونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود روز یک‌شنبه به اتهام تجاوز، آزار جنسی و تهدید به قتل بازداشت شد و پس از سه شب حضور در بازداشتگاه، روز گذشته به قید وثیقه آزاد شد.

این بازیکن 20 ساله دو محافظ امنیتی خصوصی برای محافظت از خانه‌اش استخدام کرده و یک متخصص نیز روز گذشته هم‌زمان با آزادی او در منزلش حاضر شد تا سیستم مداربسته با استفاده از هشت دوربین را در خانه او راه‌اندازی کند.

در بیانیه منتشر شده از سوی سازمان پلیس منچستر پس از آزادی این بازیکن آمده:« بازیکنی 20 ساله روز یک‌شنبه به اتهام تجاوز و آزار یک زن دستگیر شده و روز گذشته به قید وثیقه آزاد شد تا تحقیقات بیشتر درباره او صورت بگیرد.»

 

1688193

 

باشگاه منچستریونایتد هنوز درباره این اتفاقات اظهارنظر بیشتری نداشته است. آنها پیش از این اعلام کردند که گرینوود دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت و تا اطلاع ثانوی اجازه حضور در تمرینات را هم ندارد.

تعطیلات زمستانی یونایتد جمعه شب به پایان می‌رسد و آنها باید در دور چهارم جام حذفی میزبان میدلزبورو باشند.

 رالف رانگنیک آماده است تا امروز برای اولین بار پس از بازداشت گرینوود روبه‌روی رسانه‌ها قرار گرفته و به سوالات آنها در این باره پاسخ دهد.

 

1688192

 

گفته می‌شود این مربی آلمانی دوشنبه صبح جلسه اضطراری‌ای را با حضور جان مورتاف، مدیر فوتبال یونایتد، در زمین تمرین باشگاه برگزار کرده تا درباره شرایط گرینوود و تاثیری که ممکن است در ادامه فصل روی تیم داشته باشد صحبت کند.

بسیاری مدعی شده بودند که این اتفاق شوک بزرگی برای هم‌تیمی‌ها و سایر اعضای یونایتد بوده است.

دیدگاه‌ها