کد خبر : 1808445 | 14 بهمن 1400 ساعت 12:43 | 34.6K بازدید | 13 دیدگاه

موراتا دست از سر بارسلونا برنمی‌دارد

آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس، هم‌چنان امیدوار است که بتواند در تابستان پیش رو راهی بارسلونا شود.

موراتا دست از سر بارسلونا برنمی‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، نام موراتا در طول پنجره نقل و انتقالات زمستانی بارها در کنار نام بارسلونا شنیده شد.

ژاوی هرناندز از مدیران بارسا خواسته بود که با توجه به مصدومیت آنسو فاتی و ممفیس دیپای، خداحافظی سرخیو آگوئرو به دلیل مشکل قلبی و شرایطی‌که برای عثمان دمبله به‌وجود آمده، بازیکنان جدیدی را به خط حمله این تیم اضافه کنند.

فران تورس یکی از گزینه‌های این مربی کاتالان بود که از منچسترسیتی به این تیم اضافه شد اما آنها هم‌چنان به دنبال جذب مهاجم دیگری هم بودند و به نظر می‌رسید که موراتا گزینه اصلی این تیم باشد.

تلاش‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفت اما با توجه به این که این بازیکن اسپانیایی به‌صورت قرضی از اتلتیکو مادرید در یوونتوس حضور دارد، شرایط کمی پیچیده شد.

 

1686881

 

در نهایت نیز اتلتیکو مادرید اجازه نهایی شدن این انتقال را نداد و مکس آلگری نیز اعلام کرد که به حضور موراتا در تیمش نیاز دارد تا این بازیکن سابق رئال مادرید این بار با پیراهن بارسا در لالیگا حاضر نشود.

این در حالی است که موراتا شخصا علاقه زیادی داشت که به نوکمپ منتقل شود و حالا روزنامه اسپورت مدعی شده که او در تلاش است تا در تابستان بتواند رضایت مدیران اتلتیکو را جلب کرده و راهی بارسلونا شود.

به نظر می‌رسد که این ملی‌پوش اسپانیایی عزمش را جزم کرده که هرطور شده تجربه به تن کردن پیراهن بارسلونا را هم در کارنامه‌اش به ثبت برساند اما باید دید که با توجه به شرایط فاتی و دیپای و امکان جذب بازیکنان دیگر در تابستان، تصمیم این باشگاه برای جذب موراتا چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها