کد خبر : 1808572 | 15 بهمن 1400 ساعت 10:51 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

رد ادعای رانگنیک از سوی لینگارد: استراحت نخواستم!

جسی لینگارد، مهاجم منچستریونایتد، ادعای رالف رانگنیک مبنی بر این که کمی زمان خواسته تا ذهنش را مرتب کند رد کرد.

رد ادعای رانگنیک از سوی لینگارد: استراحت نخواستم!

به گزارش "ورزش سه"،" لینگارد در هفته‌های اخیر شرایط چندان خوبی را در یونایتد پشت سر نگذاشته و به دنبال جدایی از این تیم بود اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در این تیم ماندگار شد.

این بازیکن ساعاتی پس از مطرح شدن دلیل غیبتش در دیدار جمعه شب برابر میدلزبورو در جام حذفی انگلیس از سوی رانگنیک، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به خبرنگاران گفت:« جسی از من و باشگاه درخواست کرد که اگر ممکن است چند روزی استراحت به او بدهیم تا بتواند تا بتواند ذهنش را مرتب کند. فکر می‌کنم او روز دوشنبه بار دیگر به تمرینات برمی‌گردد و پس از آن به عضو ثابتی از این تیم تبدیل خواهد شد.»

 

1649282

 

با این حال لینگارد با رد این اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی آلمانی مدعی شد که او در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد و در واقع این باشگاه بوده که از خواسته کمی استراحت کند.

این مهاجم در این باره نوشت:« باشگاه به من توصیه کرد که به دلایل شخصی کمی استراحت کنم و تعطیلی داشته باشم! اما ذهن من کاملا آماده و مرتب است و من همیشه وقتی به تیم فراخوانده شوم بازیکنی حرفه‌ای خواهم بود و تمام تلاشم را در زمین بازی برای یونایتد به کار می‌گیرم.»

گفته می‌شود لینگارد از اظهارات رانگنیک که مدعی شده او شخصا و علیرغم داشتن پیشنهاد از سوی نیوکاسل و وستهام خواهان ادامه حضور در یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شده نیز تعجب کرده است.

 

دیدگاه‌ها