کد خبر : 1808747 | 15 بهمن 1400 ساعت 22:46 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیرآبادی همچنان مشکوک به صغرسنی!

ال نینو در ترکیب تیم منتخب سرخابی‌ها(عکس)

ستاره اسبق تیم استقلال با حفظ آمادگی بدنی و البته سیمای مقاوم در برابر پیری اش در بازی امشب ستاره های فوتبال حضور پیدا کرد.

ال نینو در ترکیب تیم منتخب سرخابی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دوستانه تیم های منتخب 98 و سرخابی ها عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در پایان این نود و هشتی ها بودند که موفق شدند با نتیجه 10 بر 5 به پیروزی برسند.

 

در این بازی که به یاد علی انصاریان، مهرداد میناوند و دیگر درگذشتگان فوتبالی بر اثر کرونا برگزار شد، ستاره های قدیمی فوتبال ایران بار دیگر دور هم جمع شدند تا خاطرات گذشته را برای خود و فوتبالدوستان پای تلویزیون زنده کنند.

 

دیدن ستاره هایی که گرد پیری روی صورتشان پاشیده و موهایشان سفید شده یا در حال سفید شدن است، بخشی جالب در چنین دیدارهای نمادینی است که به خصوص برای فوتبالدوستان قدیمی می تواند حسابی نوستالژیک باشد. در میان ستاره های حاضر در این بازی اما بودند چهره هایی که هنوز آمادگی بدنی خود را مثل سابق حفظ کرده بودند اما کمتر کسی بود که هیچ فرقی با روزهای بازی اش نکرده باشد، جز یک نفر!

 

1688686

 

مهدی امیر آبادی، ستاره استقلال در دهه هشتاد که دو قهرمانی لیگ و حذفی با این تیم کسب کرد و سال های پایانی فوتبالش را در فولاد و پیکان سپری کرد، چهره ای ویژه در بازی دوستانه امروز بود؛ او در آستانه 42 سالگی هیچ شباهتی به هم دوره ای های خود نداشت بلکه همان مدافع راست ریز نقشی بود که هنوز همچنان در برابر پیری مقاوم است.

 

در حالی که در فوتبال اسپانیا به خاطره چهره همواره جوان فرناندو تورس لقب ال نینو را به او داده اند بی شک باید چنین لقبی را در فوتبال ایران هم به مهدی امیر آبادی بدهیم. مهدی امروز در ترکیب ستاره های سرخابی به میدان رفت و اگر تصاویر این بازی را با تصاویر دوران بازی او که مربوط به بیش از یک و نیم دهه پیش می شود مقایسه کرد، به خوبی چنین نتیجه ای اتخاذ خواهد شد.

 

عکس: محمد عباسی

دیدگاه‌ها