کد خبر : 1808852 | 16 بهمن 1400 ساعت 14:12 | 57.6K بازدید | 31 دیدگاه

عکس یادگاری با کادرفنی، پست احساسی برای طرفداران

خداحافظی صالح حردانی از فولادی‌ها (عکس)

مدافع راست فولاد خوزستان به‌طور رسمی از این تیم خداحافظی کرد تا فوتبالش را در استقلال ادامه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران طی روزهای گذشته بوده است. بعد از حضور عارف آقاسی و آرش رضاوند در فولاد خوزستان، صالح حردانی نیز بعد از کش و قوس‌های فراوان رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه خوزستانی دریافت کرد تا بتواند به استقلال بپیوندد و زیر نظر فرهاد مجیدی کارش را دنبال کند.


اگرچه حردانی هنوز به‌طور رسمی با استقلال قرارداد نبسته اما او از اعضای تیم فولاد خوزستان و هم‌چنین هواداران این تیم خداحافظی کرد.

 

1688824

 


حردانی قبل از ترک اردوی فولاد در هتل المپیک تهران، با اعضای کادرفنی این تیم دیدار داشت و ضمن تشکر از زحمات‌شان خداحافظی کرد.


این مدافع راست هم‌چنین در یک پست اینستاگرامی از هواداران فولاد هم خداحافظی کرده است. حردانی در صفحه شخصی‌اش نوشت: «سلام و احترام خدمت همه هواداران عزیز باشگاه بزرگ فولاد؛ حالا که قسمت بر این شده که از شما عزیزان خداحافظی کنم و ادامه ماجراجویی فوتبالی خود را در تیمی بزرگ دیگر دنبال کنم خواستم تشکری کنم از باشگاه فولاد خوزستان و هواداران عزیز فولاد که همیشه به من لطف داشتن و زمینه‌‌ پیشرفت و موفقیت را برای من فراهم کردند.

 

1688825

 


دوست دارم تشکری ویژه داشته باشم از آقا جواد نکونام که بسیار به من کمک کردند و نقش اصلی و ویژه‌ای داشتند در جایگاه فعلی من در فوتبال و همیشه سپاسگزارشون خواهم بود و برای ایشان و همه هم‌تیمی‌هایم و باشگاه فولاد آرزوی موفقیت دارم. فولاد را همیشه در قلب خود نگه خواهم داشت. زنده باد فولاد»


با این تفاسیر باید منتظر اعلام خبر رسمی پیوستن حردانی به استقلال و پوشیدن پیراهن آبی توسط او باشیم. اتفاقی که احتمالا طی ساعات آینده رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها