کد خبر : 1809171 | 17 بهمن 1400 ساعت 21:05 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

رونالد آرائوخو:

خوشحالیم، هر کاری که ژاوی خواسته بود انجام دادیم

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، از پیروزی این تیم مقابل اتلتیکو مادرید ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالیم، هر کاری که ژاوی خواسته بود انجام دادیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در یک بازی بسیار حساس و مهم در ورزشگاه خانگی خود یعنی نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید بود و بعد از ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص موفق شد حریف خود را با نتیجه 4-2 شکست دهد؛ بردی که باعث شد شاگردان ژاوی جای اتلتیکومادرید را در رتبه چهارم جدول بگیرند و بیش از پیش به ادامه فصل امیدوار شوند.

 

 

1689276

 

 

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا، بعد از پیروزی این تیم مقابل اتلتیکو مادرید گفت: "ما باید برای رسیدن به هدف خود بجنگیم و مهم این است که در موقعیت قهرمانی قرار بگیریم. آنچه که مربی گفته بود انجام دادیم و شرایط همانطور که او خواسته بود پیش رفت. ما بسیار تهاجمی عمل کردیم و از نمایشی که ارائه دادیم بسیار خوشحال هستیم.

 

ما می‌دانستیم که اتلتیکومادرید در عقب زمین باقی می ماند و به دنبال ضد حمله خواهد بود. می‌دانستیم که آنها با وینگر های خود و در مسافت های تک به تک به دنبال خلق موقعیت هستند که در این زمینه بسیار خوب عمل می کنند."

 

 

1689277

 

 

آرائوخو درباره گلی که به ثمر رساند نیز گفت: "وقتی فران تورس توپ را لمس کرد احساس کردم که توپ از دستم فرار خواهد کرد اما توانستم بازی را تمام کنم و یک گل هم به ثمر برسانم. با یک یار کمتر اتلتیکومادرید می توانست شانس های خوبی برای بازگشت به بازی داشته باشد اما خوشحالم که توانستیم این برتری را حفظ و کنترل کنیم."

دیدگاه‌ها