کد خبر : 1809191 | 17 بهمن 1400 ساعت 22:39 | 32.6K بازدید | 7 دیدگاه

شش گل به الجزیره مقابل چشم هوادارانش

الهلال در سودای عبور از چلسی

الهلال عربستان در دور دوم جام باشگاه‌های جهان با شش گل از سد الجزیره میزبان گذشت تا حریف چلسی انگلیس شود.

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دور از مسابقات جام باشگاه‌های جهان الهلال عربستان میهمان الجزیره امارات بود. الجزیره که به واسطه میزبانی در این تورنمنت حضور داشت شکست سنگین و تحقیر آمیزی را مقابل چشم هوادارانش تجربه کرد.

 

نماینده فوتبال امارات در راند اول بازی‌ها توانست با برتری پرگل 4-1 از سد پیرائه تاهیتی بگذرد تا با روحیه‌ای بالا مسابقات را پیگیری کند اما با شکست مقابل الهلال رویای صعود به جمع 4 تیم برتر از بین رفت. الجزیره با ستاره‌هایی چون علی مبخوت، احمد العطاس، زاید العامری و عبدالله دیابی و البته حمایت هوادارانش نیز حریف تیم قدرتمند الهلال نشد.

 

 

1689301

 

 

 

این مسابقه که رونمایی رسمی ادیون ایگالو نیز محسوب می‌شد با گل تساوی بخش او در نخستین مسابقه‌اش با پیراهن الهلال همراه بود. در شرایطی که دیابی در دقیقه 14 گل اول الجزیره را زده بود و تا دقیقه 36 اوضاع برای میزبان به خوبی دنبال می‌شد به یکباره ورق برگشت. ایگالو در دقیقه 36 و پریرا در دقیقه 40 برای آبی‌های ریاض گل زدند تا تیم‌شان برنده به رختکن برود.

 

در نیمه دوم نیز این الهلال بود که نبض بازی را در دست گرفت. کانو (57)، سالم الدوساری(77)، موسی مارگا(88) و  در نهایت آندره کاریلو در دقیقه(90+2) از روی نقطه پنالتی، دروازه میزبان را فرو ریختند تا با بردی فوق العاده آماده مصاف با چلسی در نیمه نهایی شوند.

 

 

 

1689302

 

 

الهلالی‌ها بعد از شکست در ضربات پنالتی مقابل مونتری مکزیک و کسب عنوان چهارمی رقابت‌ها در سال 2019، در این دوره دومین تجربه حضور خود در جام باشگاه‌های جهان را سپری می‌کنند. آبی‌های ریاض که به عنوان قهرمان قاره کهن برای دومین بار به نیمه نهایی این تورنمنت رسیده‌اند این بار باید مقابل قهرمان اروپا یعنی چلسی صف آرایی کنند.


 
الهلال که پس از قهرمانی در آسیا روند خوبی را در لیگ عربستان طی نکرد و در رده چهارم قرار گرفته، با تقویت در این مقطع فصل دنبال بازگرداندن چهره‌ای ترسناک به قهرمان آسیا است. این تیم با جذب سعود عبدالحمید، عبدالرحمن آل عبید، محمد العویس و ادیون ایگالو، قدرت فنی خود را برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان بالا برده‌ و در نخستین دیدار با ترکیب جدید بردی روحیه بخش کسب کرد.

 

1689303

 

1689304

 

1689305

دیدگاه‌ها