کد خبر : 1809391 | 18 بهمن 1400 ساعت 19:26 | 24.1K بازدید | 25 دیدگاه

شیری و کارت قرمز اکبریان در شب خداحافظی (عکس)

مهدی شیری با دریافت دو کارت زرد در فاصله 20 دقیقه، یک شب تلخ را در سیرجان پشت سر گذاشت.

شیری و کارت قرمز اکبریان در شب خداحافظی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که چهار قهرمانی سوپرکاپ اخیر فوتبال ایران را از آن خود می‌دید این‌بار برابر فولاد خوزستان نیز امیدوار بود تا با برتری برابر حریف به نتیجه دلخواه خود دست یابد. 

 

با این حال گل دقایق ابتدایی موسی کولیبالی شاگردان نکونام را در مسیری قرار داد که برخلاف دو دیدار رفت و برگشت در لیگ فصل بیست‌و‌یکم، خود را مدعی این جام ببیند. مهدی شیری نیز که پیش از تعطیلات لیگ، یکی از بازیکنان آماده این تیم محسوب می‌شد، در این جدال بدشانسی بزرگی را تجربه کرد و با دریافت کارت زرد در دقایق 43 و 63 در نهایت از سوی اکبریان اخراج شود. 

 

شیری که با تکل خود به دنبال ممانعت از شکل گیری حمله حریف بود، با برخورد به محمد آبشک در نهایت از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد تا بهت بزرگی را تجربه کند. مدافع راست سرخ‌پوشان بعد از اعتراض نافرجام خود نسبت به تصمیم داور، مجبور شد از زمین خارج شود و در شرایطی که کاملا نگران ادامه این بازی نشان می‌داد، راهی رختکن شد. 

 

پرسپولیس هم در نهایت از حملات خود بهره‌ای نبرد و با همان گلی که کولیبالی به ثمر رسانده بود، نتیجه را به فولاد واگذار کرد تا شاگردان نکونام قهرمانی سوپرکاپ را از آن خود کنند.  اکبریان در شب خداحافظی خود از دنیای داوری، دلش نیامد کارت‌هایش را به خانه ببرد و با سه اخراج دیگر در این بازی و دادن کارت‌‌های زرد فراوان یک شب خبرساز را به پایان رساند.

 

 

دیدگاه‌ها