کد خبر : 1809454 | 18 بهمن 1400 ساعت 21:40 | 29K بازدید | 23 دیدگاه

بعد از اخراج در سوپر جام

شیری: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم

مدافع راست پرسپولیس از هواداران تیمش بخاطر اخراج مقابل فولاد عذرخواهی کرد.

شیری: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری در شرایطی امروز جزو ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و در دیدار سوپر جام مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت که در نیمه دوم با یک خطای بی‌محابا در میانه زمین و دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد تا تیمش را 10 نفره کند.

 

مهدی شیری در پایان این مسابقه اظهار کرد: بازی خیلی سختی داشتیم. در فینال‌ها باید کمتر اشتباه کرد ولی در روزی که موقعیت‌های زیادی داشتیم، شکست خوردیم. در فوتبال هم هر تیمی از فرصت‌های خود بهتر استفاده کند، برنده خواهد شد.

 

او در خصوص اخراج مقابل فولاد عنوان کرد: از تمام هواداران تیمم بخاطر اخراجم عذرخواهی می‌کنم. از تمام تماشاگران پرسپولیس می‌خواهم در ادامه راه پشت تیم باشند چون بازی‌های سختی پیش رو داریم و امیدوارم به موفقیت برسیم.

 

مهدی شیری درباره اعتراض یحیی گل‌محمدی به شلوغ کردن نیمکت فولاد در جریان بازی و تاثیرگذاری روی کار داور ابراز کرد: متاسفانه فوتبال ما به این شکل شده است. دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم ولی امیدوارم هواداران پرسپولیس در ادامه فصل پشت تیم باشند چون مسابقات سختی داریم.

 

مدافع راست پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود امروز پاداش‌های معوق خود را دریافت کرده‌اند، گفت: فعلا پولی دریافت نکردیم و در این باره صحبت نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها