کد خبر : 1809468 | 18 بهمن 1400 ساعت 23:24 | 21.6K بازدید | 3 دیدگاه

دژان کولوسفسکی:

پیرلو خیلی به من کمک کرد؛ هری کین باورنکردنی است

دژان کولوسفسکی، ستاره تازه وارد تاتنهام‌ به تمجید از آندره آ پیرلو و هری کین پرداخت.

پیرلو خیلی به من کمک کرد؛ هری کین باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، دژان کولوسفسکی در ژانویه به‌صورت قرضی و 18 ماهه با گزینه خرید از یوونتوس به تاتنهام پیوست.  این ملی‌پوش سوئدی اولین بازی خود را در شمال لندن روز شنبه در پیروزی 3-1 مقابل برایتون انجام داد.

 

ستاره سابق آتالانتا و پارما درباره تاثیر مربی سابقش، آندره‌آ پیرلو و این‌که چگونه راهنمایی‌های او می‌تواند به پیشرفت او در تاتنهام کمک کند، صحبت کرد. کولوسفسکی گفت: "پیرلو یک مربی فوق‌العاده و یک مرد عالی است. من تقریباً هر روز با او صحبت می‌کردم و او همیشه در مورد این‌که چگونه بدنم را شکل بدهم و چگونه می‌توانم بدون این‌که حریف تشخیص دهد پاس بدهم، با من حرف می‌زد؛ و این دقیقاً همان چیزی است که امیدوارم به من این توانایی ‌را بدهد تا در آینده بیشتر به هری کین کمک کنم."

 

 

1689748

 

 

کولوسفسکی در ادامه به تمجید از هم‌تیمی جدید خود یعنی هری کین پرداخت و گفت: "او یک بازیکن باورنکردنی است. چیزی که من را تحت‌تاثیر قرار داده تکنیک او بوده است. اینکه چگونه توپ را نگه می‌دارد و با هر دو پایش پاس‌های فوق‌العاده‌ای می‌دهد. این واقعا شگفت انگیز است.‌ من می‌دانم که وقتی او توپ را در اختیار دارد باید بدوم زیرا او مرا پیدا خواهد کرد."

دیدگاه‌ها