کد خبر : 1809583 | 19 بهمن 1400 ساعت 15:10 | 26.4K بازدید | 8 دیدگاه

هریستو استویچکوف:

با ژاوی مخالفم؛ دمبله هرگز نباید بخشیده شود

اسطوره بارسلونا اعتقاد دارد که عثمان دمبله مرتکب اشتباهی نابخشودنی شده است.

با ژاوی مخالفم؛ دمبله هرگز نباید بخشیده شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از تهدیدات و کشمکش‌های بسیار، سرانجام ژاوی هرناندز ترجیح داد عثمان دمبله را وارد فهرست بارسا برای بازی با اتلتیکو کند.

دمبله در نقل و انتقالات زمستانی از سوی مسئولان بارسا تهدید شده بود که اگر تمدید نکند یا راهی باشگاهی دیگر نشود، هیچ شانسی برای بازی در ادامه فصل نخواهد داشت و به سکوها تبعید می‌شود اما این دقیقا خلاف نظر ژاوی هرناندز بود.

 

1688928

 

 

سرمربی بارسا همواره گفته بود که تبعید بازیکنی مثل دمبله به سکوها و عدم استفاده از او تا پایان فصل، به تصویر باشگاه بارسلونا لطمه خواهد شد و در نهایت او توانست مسئولان باشگاه را با خود همسو کند.

دمبله در بازی برابر اتلتیکو روی نیمکت نشست و به میدان نرفت ولی قطعا در بازی‌های پیش رو و تا پایان قراردادش، از سوی ژاوی در ترکیب قرار داده خواهد شد. او در ابتدای بازی به‌شدت توسط هواداران هو شد تا جایی که ژاوی در نشست خبری خود درخواست کرد که هواداران دیگر علیه او سوت نزنند.

 

 

1685037

 

 

هریستو استویچکوف، اسطوره بلغاری بارسا با نظر ژاوی مخالفت است و اعتقاد دارد دمبله هرگز نباید بخشیده می‌شد.

او در این رابطه گفت:« معتقدم دمبله اشتباه کرد و اشتباه او نیز نابخشودنی است. او خوب می‌داند که هرگز مورد حمایت هواداران قرار نخواهد گرفت. دمبله باید ذهنیتش را تغییر دهد و مشکل بزرگ او این است که بارسا و تاریخش را درک نکرده است. برای من مهم نیست که بارسا چقدر برای او هزینه کرده ولی قطعا اهمیت دارد که عملکرد دمبله در بازی‌هایی که به میدان رفته، چگونه بوده است. متاسفانه او علی‌رغم کیفیت و توانایی‌های بالا و سرعت خیره کننده‌ای که دارد، هرگز نتوانست ثابت کند ارزش آن همه پول را داشته است. مشکل دیگر دمبله اطرافیانش هستند که به او خوب مشاوره نمی‌دهند.»

 

دیدگاه‌ها