کد خبر : 1809858 | 20 بهمن 1400 ساعت 13:42 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش آرتتا به صحبت‌های اوبامیانگ: مشکل من نبودم!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به اظهارات پی‌یر امریک اوبامیانگ پس از پیوستن به بارسلونا واکنش نشان داد.

واکنش آرتتا به صحبت‌های اوبامیانگ: مشکل من نبودم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد اوبامیانگ با آرسنال با توافق هر دو طرف در تاریخ اول فوریه فسخ شد و این مهاجم در نهایت به بارسلونا ملحق شد.

این بازیکن اهل گابن پیش از این به دلایل انضباطی از ترکیب آرسنال کنار گذاشته شده بود و آرتتا به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود که تمایلی به استفاده از او  ندارد

این بازیکن 31 ساله که پیش از این سابقه به بازو بستن بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها را هم داشت پس از پیوستن به بارسلونا به شدت از رفتار آرتتا با خودش در این تیم انتقاد کرد.

او در مراسم معارفه‌اش در نوکمپ به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم مشکل فقط با او بود و او بود که چنین تصمیمی را برای من گرفت. او از این شرایط خوشحال نبود و مسئله همین بود. من آرام بودم.»

 

1690166

 

آرتتا در آستانه دیدار برابر وولوز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در واکنش به این اظهارات اوبامیانگ به خبرنگاران گفت:« من واقعا از کارهایی که اوبا در طول دوران حضورش در اینجا انجام داد و نقشی که داشت سپاسگزار هستم. از نظر خودم، نقشی که من در مسئله داشتم به عنوان راه حل بود، مشکل من نبودم.»

این مربی اسپانیایی در پاسخ به سوالی در این باره که اوبامیانگ او را مقصر اصلی دانسته اظهار داشت:« این نظر اوست و حرفی است که او درباره من مطرح کرده است و شما باید به نظر او احترام بگذارید.»

او با اشاره به این که از دست دادن اوبامیانگ برای خط حمله آرسنال دشوار بوده، تاکید کرد که الکساندر لاکازت و دیگر بازیکنان می‌توانند جای خالی این بازیکن را پر کنند.

آرتتا اضافه کرد:« میراث اوبا در این باشگاه و اهمیت گل‌های او غیرقابل انکار است. اما ما بازیکنان دیگری داریم و معتقد هستیم که آنها تلاش دارند تا با ویژگی‌های متفاوت گل‌هایی که ما نیاز داریم را به ثمر برسانند. این کاری است که ما در تلاش برای انجامش هستیم.»

 

دیدگاه‌ها