کد خبر : 1809994 | 21 بهمن 1400 ساعت 12:38 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

کواچیچ: می‌دانستیم کار سختی مقابل الهلال داریم

متئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی، می‌گوید این تیم در یک دیدار سخت مقابل الهلال به پیروزی رسیده و راهی فینال جام باشگاه‌های جهان شده است.

کواچیچ: می‌دانستیم کار سختی مقابل الهلال داریم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان مقابل قهرمان آسیا یعنی الهلال عربستان قرار گرفت. در حالی‌که تصور می شد فاتح چمپیونزلیگِ فصل گذشته کار چندان دشواری برای پیروزی و صعود به فینال نداشته باشد اما نهایتا شاگردان توماس توخل به‌سختی و با یک گل از سد حریف پرتلاش خود گذشتند.

 

متئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی، درباره پیروزی مقابل الهلال گفت: "بازی آسانی نبود، از همان دقیقه اول سخت بود. مهم این بود که به فینال دیگری برسیم و اعتماد به نفس خود را به‌دست آوریم، زیرا فکر می‌کنم در این زمینه کمی کمبود داشتیم. ما آماده یک بازی بسیار سخت شده بودیم. 

 

 

1690378

 

 

ما می‌دانستیم که الهلال در خط حمله بازیکنان با کیفیتی دارد. نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان همواره دشوار است و خوشحالیم که در فینال حضور داریم. ما فقط نتوانستیم گل دوم را بزنیم و یک بازی آرام داشته باشیم، اما بله، بازی سخت و دشواری بود. مهم این است که در فینال باشیم و یک بازی بزرگ در روز شنبه انجام دهیم."

 

ستاره کروات چلسی درباره بازی فینال نیز گفت: "فکر می‌کنم که ما باید قدر این دیدار را بدانیم چرا که برای رسیدن به آن باید لیگ قهرمانان اروپا و یک نیمه نهایی را می‌بردیم. ما برای یک بازی بزرگ آماده خواهیم شد."
 

دیدگاه‌ها