کد خبر : 1810045 | 21 بهمن 1400 ساعت 20:20 | 12.9K بازدید | 8 دیدگاه

حمایت مایکل آنتونیو از مدافع مغضوب؛

حیوان‌آزاری کورت زوما بدتر از نژادپرستی است؟

انتشار تصاویری از گربه‌آزاری کورت زوما در روزهای اخیر جنجال‌ساز شده است.

حیوان‌آزاری کورت زوما بدتر از نژادپرستی است؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه وستهام یونایتد مدافع جنجالی خود کورت زوما را پس از انتشار ویدئویی از بدرفتاری با گربه خانگی‌اش، به حداکثر میزان ممکن جریمه کرد. 

‌پس از انتشار ویدئویی از این بازیکن که گربه خود را زمین انداخته و به او لگد می‌زند، انتقادات از کورت زوما به اوج رسیده و سازمان‌های حامی حقوق حیوانات، خواهان برخورد با این بازیکن شده‌اند.

 

1690232

 

باشگاه وستهام تصمیم گرفته دستمزد دو هفته‌ای این بازیکن را که حدود 250 هزار پوند است را به موسسات خیریه حمایت از حیوانات اختصاص داده و این‌گونه مدافع جنجالی خود را جریمه کند.

 

1690451

 

مایکل آنتونیو ستاره وستهام اما ضمن تقبیح این حرکت زوما ترجیح داد از او حمایت کند و در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:« من از شما یک سوال دارم؛ فکر می‌کنید کاری که او انجام داده بدتر از نژادپرستی است؟

من کاری را که او انجام داده است را تایید نمی‌کنم و شدیدا مخالفم. اما افرادی هستند که به دلیل نژادپرستی محکوم و دستگیر شده‌اند و پس از آن به‌سادگی فوتبال بازی کرده‌اند. اکنون باید این سوال را از همه بپرسیم؛ آیا کاری که او انجام داده، بدتر از کاری است که افرادی انجام داده‌اند و به نژادپرستی محکوم شده‌اند؟»

دیدگاه‌ها