کد خبر : 1810072 | 22 بهمن 1400 ساعت 09:55 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: از داوری‌ها راضی نیستم، ما توضیح می‌خواهیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از نحوه داوری بازی های این تیم ابراز نارضایتی کرد.

آرتتا: از داوری‌ها راضی نیستم، ما توضیح می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته موفق شد با تک گل گابریل ماگالاش از سد ولورهمپتون عبور کند تا یک پیروزی بسیار ارزشمند را به دست آورده باشد. این برد در حالی برای شاگردان میکل آرتتا حاصل شد که مهاجم این تیم یعنی مارتینلی از دقیقه 69 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

 

میکل آرتتا در پایان بازی گفت: "ما می‌دانیم که در این لیگ با بازی کردن با یک یار کم تر، شما نمی توانید امتیازاتی که می خواهید را به دست بیاورید و ما باید جلوی چنین اتفاقاتی را بگیریم. همه می‌گویند که این منضبط‌ترین گروهی است که در 15 سال گذشته دیده‌اند، اما همچنان کارت قرمز می‌گیریم. 

 

من می‌توانم به شما بگویم که این بازیکنان چقدر به هم نزدیک هستند، چقدر دوست دارند در کنار یکدیگر بازی کنند، از اتحاد و یکپارچگی رختکن بگویم و همچنین انگیزه های بازیکنان که مایلند از این پیراهن دفاع کنند. بازی در برابر ولورهمپتون مثال دیگری برای این مسئله بود به همین دلیل به مربیگری این بازیکنان افتخار می کنم."

 

 

1690507

 

 

آرتتا درمورد اعتراضاتی که به داوری‌ها علیه آرسنال مطرح می‌شود نیز گفت: " اگر از من سوال کنند که آیا از تصمیماتی که در این فصل گرفته شده راضی هستم یا نه، باید بگویم نه اصلا راضی نیستم. ما نیاز به توضیح داریم، ما به توضیحاتی در مورد آنچه در VAR رخ داده است نیاز داریم و من نیاز به توضیح در مورد آنچه امروز رخ داد، دارم."

دیدگاه‌ها