کد خبر : 1810140 | 22 بهمن 1400 ساعت 17:15 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

از جدایی‌اش ناراحتم

ناگلزمان: خشم هواداران از زوله را درک می‌کنم ولی....

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن تایید کرد که از نیکولاس زوله تا پایان فصل استفاده خواهد کرد.

ناگلزمان: خشم هواداران از زوله را درک می‌کنم ولی....

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در زمین بوخوم به میدان خواهد رفت و برای حفظ و افزایش فاصله 9 امتیازی با دورتموند رده دومی باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. دورتموند یکشنبه در زمین یونیون برلین به میدان می رود.

غایب بزرگ بایرن در این بازی مانوئل نویر است که اخیرا به دلیل مصدومیت مجبور به جراحی شد.

 

1690588

 

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی و در مورد حضور اسون اولرایش به جای نویر گفت:« او که 20 ساله نیست و یک گلر باتجربه محسوب می شود. به عملکرد خوب اولرایش در بازی فردا اطمینان دارم. او پیش از این هم برای مدتی طولانی جانشین نویر شده و با این شرایط بیگانه نیست. تا زمانی که نویر ریکاوری کند، اولرایش گلر ما خواهد بود.»

بوخوم:« تیمی باثبات و با برنامه مشخص تاکتیکی هستند. مانوئل ریمان گلرشان به خاطر کرونا در دسترس نیست و این شاید کمی شرایط را عوض کند. وینگرهای سرعتی خوبی دارند و بیشتر به فضای خالی پشت مدافعان برای رسیدن به گل فکر می کنند. باید مراقب باشیم و به بال های شان فضا ندهیم.»

 

1689611
 

طرح پلی آف برای تعیین قهرمان بوندسلیگا:« مشکلی با این قضیه ندارم و باید در این مورد بحث بشود. اگر در نهایت همه موافق باشند، من مخالفتی نخواهم کرد و باید بگویم، چرا که نه؟»
 

جدایی زوله در تابستان به عنوان بازیکن آزاد و پیوستن به دورتموند:« بابت جدایی زوله غمگینم و از کار با او لذت می برم. انتقادات هواداران که دوست ندارند او دیگر برای ما بازی کند را درک می کنم ولی بازیکن تا 30 ژوئن قرارداد دارد و تا زمانی که دستمزد می گیرد، باید از او استفاده کرد. او درون زمین به ما کمک زیادی خواهد کرد چون بازیکنی باکیفیت است. جدایی زوله به عنوان بازیکن آزاد را باید قبول کرد. گاهی ما بازیکن آزاد جذب می کنیم و گاهی به همین شکل بازیکن از دست می دهیم.»

دیدگاه‌ها