کد خبر : 1810416 | 24 بهمن 1400 ساعت 08:59 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

اول گل به خودی و بعد هم اخراج؛

13 دقیقه کابوس‌وار برای مدافع نفت (عکس)

مدافع 25 ساله نفتی‌ها نقش مهمی در شکست سنگین شاگردان محمود فکری در نقش‌جهان مقابل سپاهان پرستاره داشت.

13 دقیقه کابوس‌وار برای مدافع نفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که شاگردان محمود فکری در نفت مسجدسلیمان با امید کسب امتیاز به اصفهان سفر کرده بودند، اما یک گل به خودی و سپس کارت قرمز زودهنگام همه معادلات سرمربی باتجربه نفتی‌ها را بهم زد و باعث شد تا آن‌ها روز سخت و تلخی را در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان بگذرانند.

ابتدا مسلم مجدمی مدافع کناری نفتی‌ها در دقیقه 9 با تکل خود در مقابل سانتر شهباززاده باعث تغییر مسیر ضربه او شد تا گل اول سپاهان به نام مدافع 25 سال نفت مسجدسلیمان به ثبت برسد.

مجدمی که در تکاپو برای جبران اشتباه فاحش خود بود، کمی از خط دفاعی فاصله گرفته و در حملات نفت هم شرکت می‌کرد که با بی احتیاطی در دقیقه 22، روز تلخ خود را تکمیل کرد و با تکلی خشن روی پای امید نورافکن، امیر عرب‌براقی را وادار به اخراج کرد تا هم نفت 10 نفره شود و هم مجدمی 13 دقیقه کابوس‌وار را بگذارند و نقش مهمی در شکست تیمش داشته باشد.

بعد از اخراج مجدمی، شکست 1 گله نفتی‌ها که روی گل به خودی مدافع این تیم به ثبت رسیده بود، با تداوم حملات بازیکنان سپاهان به شکستی 4 گله بدل شد تا شاگردان فکری با شکست سنگین بیرون از خانه به مسجدسلیمان بازگردند. آنها می بایست آماده دیدار با شهرخودرو شوند، دوئلی 6 امتیازی میان دو تیم پایین جدول.

عکاس: محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها