کد خبر : 1810437 | 24 بهمن 1400 ساعت 11:17 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز اردو از چهارشنبه؛

20 بازیکن فوتسال زنان برای رویارویی با روسیه

سرمربی تیم فوتسال زنان ایران از نفرات منتخب خود برای رویارویی با روسیه در دو بازی دوستانه رونمایی کرد.

20 بازیکن فوتسال زنان برای رویارویی با روسیه

به گزارش "ورزش سه" با هماهنگی‌های انجام شده و به مانند سالیان گذشته که روسیه، یکی از رقبای همیشگی تیم فوتسال زنان ایران برای انجام بازی تدارکاتی بوده، این‌بار هم قرار است روس‌ها در اسفندماه به تهران سفر کنند و سپس در اردیبهشت‌ماه سال آینده، زنان فوتسال ایران برای دو بازی تدارکاتی عازم روسیه شوند.

فروزان سلیمانی سرمربی تیم فوتسال زنان ایران با دعوت از 20 بازیکن، زمان برپایی اردوی تدارکاتی پیش از انجام بازی دوستانه با روسیه را اعلام کرده است.

از 27 بهمن ماه تا 4 اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال قرار است اردوی آماده‌سازی و سپس بازی دوستانه به انجام رسد؛ گفتنی است که تیم فوتسال زنان روسیه برای حضور در یورو 2022 خود را آماده می‌کند و برای انجام دو بازی تدارکاتی، 1 اسفند وارد تهران خواهد شد.

20 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم فوتسال زنان ایران:

فرزانه توسلی، نسترن مقیمی، الهام عنافچه، نسا احدی، مارال ترکمان، سارا شیربیگی، نسرین قمی، فرشته کریمی، اعظم آخوندی، فرشته خسروی، سحر زمانی، مهسا علی‌مددی، مهدیه محمودی، فاطمه رحمتی، سحر پاپی، فاطمه پاپی، مهشاد امیری و هما آقایی

نسبت به اردوی گذشته، الهام عنافچه، نسرین قمی، مهدیه محمودی و مهشاد امیری از سوی سلیمانی به اردوی تیم فوتسال زنان ایران دعوت شده‌اند.

گفتنی است که برخلاف گمانه‌زنی‌ها، بازهم خبری از بازیکنان باتجربه‌ای چون فهیمه زارعی، نسیمه غلامی و فاطمه اعتدادی در فهرست نفرات دعوت شده نیست تا آن‌ها برای دومین رویداد مهم متوالی دور از ترکیب تیم ملی باشند.

دیدگاه‌ها