کد خبر : 1810493 | 24 بهمن 1400 ساعت 16:10 | 2.7K بازدید | 1 دیدگاه

سنگین ترین شکست فصل، بعد از پروژه پرسپولیس؛

نکو مامور غیابی انتقام ویسی از رسول

نکونام امروز از روی سکوها، ناظر کار شاگردانش مقابل آلومینیوم خواهد بود.

نکو مامور غیابی انتقام ویسی از رسول

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد موفق شد پرسپولیس را در دیدار سوپر جام شکست داده و با نکونام به یک جام دیگر برسد. بعد از بازگشت این مربی، سرخ پوشان اهوازی در حال بازگشت به روزهای خوب سابق هستند و موفقیت اخیر باعث شده تا روحیه بالایی برای جبران نتایج دور رفت لیگ برتر داشته باشند.

بازی امروز مقابل آلومینیوم، یکی از همان نتایجی است که فولادی ها انگیزه زیادی برای جبران آن دارند؛ آنها در هفته دوم لیگ بیست و یکم با نتیجه سه بر صفر مغلوب آلومینیوم شدند تا سنگین ترین شکست دور رفت آنها ثبت شود. در آن مقطع عبدالله ویسی، سرمربی تیم بود و بعد از بازی  در حالی که به شدت ناراحت بود، در بخشی از حرف هایش گفت که نتیجه کسب شده جای عذرخواهی هم برایش نگذاشته است.

ادامه روند ضعیف نتیجه گیری فولاد با ویسی باعث تغییر زودهنگام روی نیکمت این تیم و بازگشت نکونام شد تا ماموریت گرفتن انتقام شکست های دور رفت به او محول شود. نکو که بعد از دو شکست رفت و برگشت مقابل پرسپولیس، در سوپر جام سرانجام این تیم را شکست داد، اینک به دنبال گرفتن انتقام شکست سنگین بازی رفت از اراکی ها در لیگ برتر است.

با توجه به شرایط فوق بازی آلومینیوم و فولاد یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز با صحنه تقابل رسول خطیبی با جواد نکونام خواهد بود و باید دید که همبازی سابق رسول می تواند انتقام ویسی را از او بگیرد یا خیر؛ البته نکونام امروز به دلیل محرومیت نمی تواند از کنار زمین تیمش را همراهی کند و از روی سکوها ناظر کار آنهاست.

دیدگاه‌ها